Søskenforsøk Skrevet 17. februar 2021 #1 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Hei alle sammen. Min første gang her ❤ Ønsker å høre fra andre som også har vært igjennom det med å få HELLP syndrom og som nå kansje planlegger ny graviditet? 4 uker før termin i 2017 (første barn/IVF) utviklet jeg HELLP syndrom og det ble foretatt hastekeisersnitt. Har lest at man både har forhøyet risiko for at det kan skje igjen om man har hatt det, men også at det er lite sannsynlig i svangerskap nr to. Hva stemmer egentlig, hva har dere hørt og lest? Grunnet veldig høyt blodtrykk dagene etter keisersnitt, som de hadde vanskeligheter med å få ned, så tenker jeg nå mye på farene ved coronasmitte (om man er så uheldig å bli smittet i løpet av svangerskapet) 😟 Høyt blodtrykk er jo en av de tingene som kan føre til et alvorlig sykdomsforløp ifht corona. Jeg blir også 39 år til høsten så det kan desverre bli enda et element i fht graviditetskomplikasjoner. Planen er å sette inn et embryo jeg har på frys denne våren, men med pandemi og det hele vurderer jeg å vente til jeg er vaksinert. Hva tenker andre i samme situasjoner (hvis noen av dere leser denne)? Er det bare jeg som er ekstra nervøs tro? Takk for alle svar! 😊 Endret 17. februar 2021 av Søskenforsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå