AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Noen som har kjøpt gode barnebøker til barn i 3/4-års alderen på mammutsalg? Selv har jeg foreløpig bestilt "Alle har en bakside" av Anna Fiske, gleder meg til å lese den! Tar også gjerne imot andre boktips, hva er barna deres sine favoritter?😀 Anonymkode: 01d01...351
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Tenk også gjerne på bøker for fremtiden! 🙂 masse kjekke faktabøker som barn får masse kjekt ut av når de blir gamle nok! 🙂 Anonymkode: 2783f...80b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tenk også gjerne på bøker for fremtiden! 🙂 masse kjekke faktabøker som barn får masse kjekt ut av når de blir gamle nok! 🙂 Anonymkode: 2783f...80b Noen spesielle du tenker på? Vi har flere klaffebøker i serien "Spørsmål og svar om..." - de er allerede veldig populære 🤩 Anonymkode: 01d01...351
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Vi har kjøpt Jeg må tisse sier Nora, noen vrimlebøker og vanlige faktabøker om dyr og fugler. Kjekt å se på bildene allerede, se på bæsjen til dyrene osv Anonymkode: a5953...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Ville kjøpt klassikere. Og diverse. Mammut er en super anledning til å kjøpe rimelige (jule)gaver! Anonymkode: 2a290...864
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Har ikke avisa foran meg akkurat nå, men alt som kan fasinere og bidra til å utforske og undre er alltid kjekt! I tillegg til klassiske eventyr eventyrbøker. De går aldri av moten 🙂 Anonymkode: 2783f...80b
Munchlax Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Jeg kjøpte «Emma og Thomas leker ute» og «Emma og Thomas leker inne» fra Gunilla Wolde. Satt ned fra 199 kr til 59 PR bok. Kjøpte de mest fordi jeg likte dem så godt selv som barn, men det viste seg at dem traff like godt hos både jenta på 4 og guttene på 6 år også🙂
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke avisa foran meg akkurat nå, men alt som kan fasinere og bidra til å utforske og undre er alltid kjekt! I tillegg til klassiske eventyr eventyrbøker. De går aldri av moten 🙂 Anonymkode: 2783f...80b Klassiske eventyrbøker, ja! Det er faktisk kulturelt viktig, men dessverre på vei ut av bevisstheten til den yngste generasjonen av foreldre. Vi må bli bedre til å ivareta kulturarven vår! Anonymkode: 2a290...864
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klassiske eventyrbøker, ja! Det er faktisk kulturelt viktig, men dessverre på vei ut av bevisstheten til den yngste generasjonen av foreldre. Vi må bli bedre til å ivareta kulturarven vår! Anonymkode: 2a290...864 Det er forsåvidt greit, men har du lest eventyr i det siste? Det er overraskende mange av dem som faktisk er ganske dårlige historier, elendig moral, ikke spesielt gode rollemodeller og lite barnevennlig. Anonymkode: 76ce9...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 Alle er ikke like gode, men all lesing i ung alder vil hjelpe dem i fremtiden. Altfor mange unge sliter med lesing! Anonymkode: 2783f...80b
Rosa Dartle Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 Vi har lest ganske mange av dem på Mammutsalg, men en del av dem er sånne som leses en gang og ikke er stas etterpå. I kategorien 3-6 år har Jakob og Neikob vært populær her. Vi lånte den på biblioteket og leste den så mange ganger at jeg var ganske lei. Bestebra har han også lest mange ganger. Ikke så mye moral kanskje, men artig «eventyr» for ungene. Av de opp til 3 år har Nora-bøkene vært populære. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå