Gå til innhold

Oppdagelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en tidskrevende evaluering, har jeg kommet frem til at jeg får bedre orgasmer når jeg onanerer, enn når jeg har sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint! Takk for at du deler dette med oss.. Kan nå bare snakke for meg selv, men dagen min ble i hverfall komplett med denne opplysningen! Dette blir nok en fin helg!

Skrevet
Så fint! Takk for at du deler dette med oss.. Kan nå bare snakke for meg selv, men dagen min ble i hverfall komplett med denne opplysningen! Dette blir nok en fin helg!

I gamle dager fikk frekke jenter som deg dask på stumpen.

Skrevet
I gamle dager fikk frekke jenter som deg dask på stumpen.

Ikke bare i gamle dager.. :sjarmor:

Skrevet
Ikke bare i gamle dager..  :sjarmor:

Me Lady, your wisdom is only surpassed by the width of your vagina.

Skrevet
Skal du avstå fra sex, da?

Nei, det var bare en observasjon. Sex er gøyere og mer sosialt.

Skrevet
Me Lady, your wisdom is only surpassed by the width of your vagina.

:ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Seff, så får jeg raskere og kanskje bedre orgasme når jeg gjør det selv, fordi jeg er ekspert på min egen kropp. Men det er ikke det samme som å ha sex, da. :sjarmor:

Skrevet

Har hørt flere som mener det samme, og undrer meg like mye hver gang. De orgasmene jeg får alene kan ikke sammenlignes med de jeg får sammen med en partner! Det er jo fordi jeg er mye kåtere og mer opphisset sammen med en partner. Hvordan klarer dere å bli like kåte når dere er alene da (ja for graden av opphisselse har alt å si for hvor intens orgasmen blir, for min del i alle fall..)?

Skrevet

Får det selv jeg, men vil heller ha en litt svakere orgasme når jeg har sex, en enn sterk orgasme alene =)

Gjest Gjestis
Skrevet
Får det selv jeg, men vil heller ha en litt svakere orgasme når jeg har sex, en enn sterk orgasme alene =)

:Nikke:Hiver meg på denne, jeg!

Skrevet

:Nikke:

Gjest Forrige gjest
Skrevet

Kan dere ikke forklare meg hvordan det kan ha seg at så mange sier de får sterkere orgasmer alene, selv om de fleste etter all sannsynlighet er mer opphisset sammen med en partner? Som sagt er det graden av kåthet som avgjør hvor sterke orgasmer jeg får, derfor er de ganske mye svakere alene enn sammen med noen... Forstår bare ikke hva som gjør at så mange har det slik som dere, det strider da i mot all logikk?? Greit at èn selv kjenner kroppen sin best og det der, men kjenner du kroppen din så godt at du får orgasme sammen med noen så burde jo den saken være grei også? Har det noe å gjøre med hvor avslappet man er sammen med en partner kontra alene kanskje? Altså at jo lettere man har for å slippe seg løs, jo lettere er det å gi seg hen til nytelsen og orgasmen? Jeg er kvinne forresten, uten at jeg tror dete har noen betydning i denne saken.

Skrevet

For meg varierer det enten jeg er sammen med noen eller er alene... noen orgasmer er utrolig intense og andre er bare som små sommerfuglvinger...

tidligere var kanskje de jeg laget selv best, men ikke nå lenger..... sikkert fordi mennene i mitt liv har mer erfaring enn guttene tidligere i livet ;)

Skrevet

Folk her skiller mellom ha sex, og onanere. Onani er også en sexaktivitet. Minner om det.

Skrevet

jepp, kommer mye raskere og bedre når jeg har sex alene, fordi jeg kjenner min egen kropp bedre enn noen andre såklart!

men det er jo ikke like koselig som å pule

Gjest Gjestedame
Skrevet

Jeg tror de fleste som har svart her er ganske unge. Man slapper lettere av sammen med en sexpartner når man er "voksen" enn når man er helt ung. Så i likhet med "forrige gjest" tror jeg det er det som er årsaken til at så mange unge synes de får de sterkeste orgasmene alene. Etterhvert som man blir mer avslappet og sikrere både på seg selv og partneren endrer dette seg, og orgasmene man får sammen med noen oppleves oftest som de beste.

Dessuten er det jo ikke slik at noen "gir" oss orgasmer, som det var så populært å si før, man får dem faktisk selv og velger å dele dem med noen.

Er også litt med på den at "jo kåtere, jo mer intens orgasme", og kåtheten sitter i vårt eget hode og er ikke direkte knyttet til partnerens ferdigheter (selv om man selvsagt tenner lettere med en partner som trykker på de rette knappene, men da må kjemien være tilstede i utgangspunktet!).

Dette var bare noen løse tanker rundt temaet!

Skrevet

Men jeg føler at de orgasmene som kjæresten gir meg, faktisk er like sterke og minst like gode som de jeg får alene  :)

:Nikke: Flinke, fine gutten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...