Uglems Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Jeg skjønner ikke lettelsene de har kommet med. Jeg bor ikke i Oslo lenger, men litt utenfor og vi har familie der. Er det lov for dem å besøke oss, eller at vi kan besøke dem? Vi blir under 10 personer da.. Vi har ikke sett dem siden november.. 😢
Enmanelskeråhate Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Uglems skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke lettelsene de har kommet med. Jeg bor ikke i Oslo lenger, men litt utenfor og vi har familie der. Er det lov for dem å besøke oss, eller at vi kan besøke dem? Vi blir under 10 personer da.. Vi har ikke sett dem siden november.. 😢 Ja kjør på
Sylveon Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Ja, det er lov å krysse kommunegrensene. Anser du det som nødvendig å se familien? Jeg ser familien min jevnlig (bor i Oslo alle sammen), men jeg anser det som nødvendig.
Uglems Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2021 Sylveon skrev (26 minutter siden): Ja, det er lov å krysse kommunegrensene. Anser du det som nødvendig å se familien? Jeg ser familien min jevnlig (bor i Oslo alle sammen), men jeg anser det som nødvendig. Ja, det er nødvendig. Lyspunkt i en ellers så kjip hverdag.
Sylveon Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Uglems skrev (3 minutter siden): Ja, det er nødvendig. Lyspunkt i en ellers så kjip hverdag. Altså jeg hadde dratt.
Uglems Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2021 Sylveon skrev (6 minutter siden): Altså jeg hadde dratt. Vi skal det 😂 både vi og de er nøye med smittevern, så tror det går fint.
Anbefalte innlegg