AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #21 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Har du lest boka energityvene? Godt å høre at du har fremgang da, det er positivt! Dessverre mye dårlige leger rundt om kring som kanskje ikke gidder å sette seg ordentlig inn i problematikken. Man må nesten stå på sitt angående hva man føler er greit/ ikke greit osv. Det er jo du som kjenner kroppen din. Du får fortelle vikaren om planen du og fastlegen hadde da. Å presse seg for mye er ikke lurt, for da kan det bli varig. Kroppen liker at man steller godt med den, og tar vare på den. Har du tenkt på hva som tapper deg for energi ellers? Negative mennesker i livet ditt, leve etter feil verdier osv? Husk at vi lever livet for oss selv og ikke andre. Anonymkode: 4651d...4fd Etter at hodet endelig har klarnet litt tror jeg årsaken var en blanding mellom et vanskelig prosjekt vi jobbet med i flere år, og som endelig ble avsluttet like før det smalt hos meg. Trodde ikke prosjektet påvirket meg noe særlig, men har kjent at kroppen reagerer fysisk hvis jeg må lete opp noe i prosjektet nå i senere tid. Samt en personlig trussel som ble framsatt mot meg i forbindelse med samme prosjekt, følte jeg taklet det relativt greit. Men mulig det har slitt mer enn jeg har villet innse. I tillegg hadde jeg som mange andre hjemmekontor 120%, hjemmeskole og hjemmebarnehage under nedstengningen. Og som nevnt har jeg en kronisk sykdom med fatuige som vedheng. Mulig totalbelastningen ble for stor over en periode, og det derfor ikke gikk mer. Føler ikke jeg har noe i livet pr i dag som stjeler energi, med unntak av overnevnte prosjekt som jeg en sjelden gang må innom. Heldigvis sjeldnere og sjeldnere. ts Anonymkode: 08be0...d22
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #22 Skrevet 17. februar 2021 theTitanic skrev (3 minutter siden): Tilvenning av briller også medvirkende årsak til sykmelding?? Minus 10 da ? Hvis du leser over var det en tilleggskommentar til det dårlige synet, altså som en info at det nettopp er regulert. ts Anonymkode: 08be0...d22
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #23 Skrevet 17. februar 2021 Ville definitivt tatt et besøk på Balderklinikken. Anonymkode: 7c105...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå