AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Del Skrevet 17. februar 2021 Har endelig greid å kvitte meg med noen uønskede kilo, vil gjerne gå ned 3-4 til. Men vil også slutte å snuse, da jeg rett og slett er dritlei av å føle jeg ikke kan smile skikkelig, og har i grunn ikke råd til å snuse heller. Lurer på om noen har greid å fortsette eller gå ned noen kilo, etter snussllutt? Eller er det bare sånn at de fleste har gått opp?😬 Anonymkode: 84514...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Del Skrevet 17. februar 2021 De fleste går opp fordi de bytter ut snusen med mat. La være det, så går det fint. Anonymkode: 3583d...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. februar 2021 #3 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg gikk ikke opp da jeg sluttet å snuse. Hadde gått ned ganske mye (60 kg) før jeg sluttet, og la ikke på meg noe igjen etter jeg sluttet. Nå har jeg holdt vekten i 5 år helt uten snus. Om du er klar over at apetitten øker og at du kan finne på å erstatte snus med mat skal man klare å motstå det. Har hørt om flere som har knasket gulrøtter og slikt for å ha noe og putte i munn, men selv erstattet jeg ikke snusen. Skal nevnes at jeg også bodde i et land der jeg ikke hadde tilgang på snus da jeg sluttet, så sånn sett var det ingen fristelser i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 17. februar 2021 #4 Del Skrevet 17. februar 2021 Går helt fint, hvis du gjør det som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå