Gå til innhold

Slutte å snuse, uten å gå opp i vekt. Noen som har klart det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har endelig greid å kvitte meg med noen uønskede kilo, vil gjerne gå ned 3-4 til. Men vil også slutte å snuse, da jeg rett og slett er dritlei av å føle jeg ikke kan smile skikkelig, og har i grunn ikke råd til å snuse heller. Lurer på om noen har greid å fortsette eller gå ned noen kilo, etter snussllutt? Eller er det bare sånn at de fleste har gått opp?😬

Anonymkode: 84514...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste går opp fordi de bytter ut snusen med mat. La være det, så går det fint. 

Anonymkode: 3583d...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke opp da jeg sluttet å snuse. Hadde gått ned ganske mye (60 kg) før jeg sluttet, og la ikke på meg noe igjen etter jeg sluttet. Nå har jeg holdt vekten i 5 år helt uten snus. Om du er klar over at apetitten øker og at du kan finne på å erstatte snus med mat skal man klare å motstå det. Har hørt om flere som har knasket gulrøtter og slikt for å ha noe og putte i munn, men selv erstattet jeg ikke snusen. Skal nevnes at jeg også bodde i et land der jeg ikke hadde tilgang på snus da jeg sluttet, så sånn sett var det ingen fristelser i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...