Gå til innhold

Han er mye eldre, men orker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann sist vår og datet ham i noen måneder. Sist høst flyttet jeg inn hos ham. Han er 14 år eldre enn meg (han er er 44) og har en sønn som har flyttet ut og en datter som hovedsakelig bor hos moren (skilt for mange år siden). Alt er fint, overgangen til tosomhet har gått bra, vi er en bra match og jeg har fått det mye bedre materielt enn jeg hadde. Bor i enebolig, pent og ordentlig.

Men jeg er overrasket over sexen. Det er IKKE et problem, da ville jeg jo hørtes helt tullete ut. Men jeg er overrasket, for jeg kan egentlig ikke huske at vi har hatt sex bare én gang. Jeg tenkte på det forleden og jo mer jeg ble klar over det, jo mer overrasket ble jeg. For hver gang jeg kan huske at vi har hatt sex, har vi hatt mer enn én runde.

Det gjør jo at det tar litt tid, ikke sant? Vi fullfører runde én, slapper av litt, men så går han kanskje ned på meg, eller trekker meg over seg, og så skal vi mer. Jeg "oppdaget" at det var sånn helt nylig, da jeg egentlig hadde kikket på klokken og tenkt at vi måtte stå opp for å rekke jobb. Men så var vi igang igjen.

Det er jo ganske kult når en eldre mann enn meg er så viril, og jeg har hatt bedre sex dette halvåret enn noen gang. Det er likevel litt rart å ikke ha en eneste kjappis. Nå er det ca en time pr gang, om kvelder og om morgenene, kanskje tre runder innimellom - men kveld og helg er det, da. Jeg har hatt to samboere før, men da var det aldri sånn, selv om de var på min alder. Nå kan jeg heller ikke tro det handler om at vi er nye for hverandre, for vi har jo vært sammen i snart et år.

Er det bare jeg som har vært vant til dårlig sex? Er det vanlig at middelaldrende menn er så "på"? 

Anonymkode: 2a6b1...ed3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre menn knuller som guder.

Anonymkode: c4d91...822

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det er kjedelig, sakte, langsomt, lite action og throwdown. Syns menn i 20 årene er best. Game 40 åringer er kjipe og kjedelige og har gammel sliten hud. Æsj. Jeg skal bli cougar. 

Anonymkode: efefd...b35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er kjedelig, sakte, langsomt, lite action og throwdown. Syns menn i 20 årene er best. Game 40 åringer er kjipe og kjedelige og har gammel sliten hud. Æsj. Jeg skal bli cougar. 

*gamle

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg traff en mann sist vår og datet ham i noen måneder. Sist høst flyttet jeg inn hos ham. Han er 14 år eldre enn meg (han er er 44) og har en sønn som har flyttet ut og en datter som hovedsakelig bor hos moren (skilt for mange år siden). Alt er fint, overgangen til tosomhet har gått bra, vi er en bra match og jeg har fått det mye bedre materielt enn jeg hadde. Bor i enebolig, pent og ordentlig.

Men jeg er overrasket over sexen. Det er IKKE et problem, da ville jeg jo hørtes helt tullete ut. Men jeg er overrasket, for jeg kan egentlig ikke huske at vi har hatt sex bare én gang. Jeg tenkte på det forleden og jo mer jeg ble klar over det, jo mer overrasket ble jeg. For hver gang jeg kan huske at vi har hatt sex, har vi hatt mer enn én runde.

Det gjør jo at det tar litt tid, ikke sant? Vi fullfører runde én, slapper av litt, men så går han kanskje ned på meg, eller trekker meg over seg, og så skal vi mer. Jeg "oppdaget" at det var sånn helt nylig, da jeg egentlig hadde kikket på klokken og tenkt at vi måtte stå opp for å rekke jobb. Men så var vi igang igjen.

Det er jo ganske kult når en eldre mann enn meg er så viril, og jeg har hatt bedre sex dette halvåret enn noen gang. Det er likevel litt rart å ikke ha en eneste kjappis. Nå er det ca en time pr gang, om kvelder og om morgenene, kanskje tre runder innimellom - men kveld og helg er det, da. Jeg har hatt to samboere før, men da var det aldri sånn, selv om de var på min alder. Nå kan jeg heller ikke tro det handler om at vi er nye for hverandre, for vi har jo vært sammen i snart et år.

Er det bare jeg som har vært vant til dårlig sex? Er det vanlig at middelaldrende menn er så "på"? 

Du er heldig ❤️ 

Anonymkode: 0aac9...6d9

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du vært på mange, siden du skjærer alle under en kam? Og kan det tenkes at du kan ha litt skyld i dårlig sex selv, eller er det kun mannen sin feil? 🙄

Anonymkode: d6607...4ed

• Liker 3
Skrevet

Så bra at dere matcher seksuelt, ts :) Det du beskriver hadde jeg aldri i verden orket da jeg (som kvinne) er ganske ferdig etter 30 min, har heldigvis endt opp med en litt mindre viril kar enn deg hehe ;) 

Anonymkode: 644d9...3a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du vært på mange, siden du skjærer alle under en kam? Og kan det tenkes at du kan ha litt skyld i dårlig sex selv, eller er det kun mannen sin feil? 🙄

Anonymkode: d6607...4ed

😂 nei. Syns gamle menn er usexy og stygge og gamle. Æsj! 🤮

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer absolutt ikke for alle nei

Skrevet

Er 44 år gammelt? 😂 Min mann er også 44, merker ikke noe forfall her altså. 
Vi hadde sex første gang da han var 26, er ikke noe forskjell. 

Anonymkode: 5bc7d...bb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

. Jeg skal bli cougar. 

Anbefales   👍 😉

Skrevet

Jeg har akkurat samme erfaring selv. Er sammen med en mann som er 15 år eldre enn meg, jeg er 20-årene. Og jeg har hatt sex med mange på min egen alder, men har aldri hatt så bra sex som jeg har med denne eldre mannen. Så ja, jeg tror faktisk at du er vant til dårlig sex. Og at det er veldig vanlig at litt eldre menn er mer "på"

Anonymkode: 4ac78...29e

Skrevet

Har du funnet deg en sugardaddy?

Anonymkode: 17411...ed0

Skrevet

Menns libido faller da ikke allerede i tidlig førtiårene?

• Liker 1
Skrevet

Lol, han er da ikke middelaldrende. Menn flest begynner ikke å forfalle merkbart seksuelt før de er mellom femti og seksti. Så lenge de holder seg slanke og er i god form er det liten forskjell før det. 

Anonymkode: b4eaa...8f0

Skrevet

Du, 44 år er for ungt til fysisk forfall🤪 Han er bare god i senga, han var sikkert ganske lik i 20-årene. Her er det individuelle forskjeller som spiller inn, ikke aldersforskjeller. 

Anonymkode: 58542...f75

• Liker 1
Skrevet

Som de fleste skriver så er førtiårene litt tidlig å miste sexlysten for menn. Jeg har vært sammen med sekstiåringer som vil ha sex flere ganger pr dag, så 44 er ingen alder. Jeg har opplevd én mann i førtiårene med lav libido og potensproblemer, men han var i elendig form og overvektig.

Anonymkode: dad7f...54a

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han er bare 44, da. Han er jo ikke gammel. Jeg er snart 40 og har bare blitt mer kåt med årene. 

Trodde du kanskje at du slutter å ha sex når du gikk inn i 40-årene og er i din beste alder? 

Anonymkode: 27dfc...7a3

Skrevet

Jeg mener, man blir jo bare bedre og bedre med sex jo eldre man blir. Man får mer erfaring og vet hva som funker. 

En 20-åring eller 30-åring har ikke peiling slik de på 40 og 50 og eldre har. Hahaha. 

• Liker 1
Skrevet

Dvs, de som tar vare på seg selv og har god helse har god sexlyst, og jo eldre jo bedre pga livserfaringer og utvikling seksuelt. 

Alder har ingenting å si. En 30-åring i dårlig form kan være helt elendig i forhold til en 50-åring som har god helse. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...