Furusten Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hva er det gravide kvinner setter pris på at mannen gjør eller ikke gjør? Hva er det viktigste for mannen å huske?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Furusten skrev (Akkurat nå): Hva er det gravide kvinner setter pris på at mannen gjør eller ikke gjør? Hva er det viktigste for mannen å huske? Alle mulige småting🥰 Sender meg til sengs når jeg uttrykker at jeg er sliten, og serverer iskald Pepsi Max til meg. Bærer alt som er tungt. Minner meg på å være forsiktig når det er glatt ute. Reiser og kjøper det jeg craver etter. Lager mat når jeg ikke orker å lage noe. Kjøper inn halsbranntabletter til meg osv 🥰 Bare er omsorgsfull rett og slett. Anonymkode: 87f04...0db 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Jeg setter veldig pris på at mannen har tatt over jobben med kattesanden (som gravide absolutt bør holde seg unna). I tillegg setter jeg stor pris på at han tilbyr seg å kjøre ut å kjøpe mat jeg craver, lager litt ekstra middager, vasker klær, triller søppeldunken osv. Jeg er selv påpasselig med å ikke utnytte hvor snill han er, å bidrar med det jeg kan når jeg har energi til det 🥰 Anonymkode: e298c...10f 2
Mumsa Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 At han tar alt arbeidet med eldstebarnet om ettermiddagene. Og at han gjør så mye husarbeid han orker etter lange dager på jobb. Han er virkelig en helt for meg.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 At han ikke sloss med kompiser og freaker av litt gråt på grunn av hormoner Anonymkode: bb152...973 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Furusten skrev (1 time siden): Hva er det gravide kvinner setter pris på at mannen gjør eller ikke gjør? Hva er det viktigste for mannen å huske? Spørsmålet burde heller vært hva gjorde han ikke? 😆 mannen min har vært helt fantastisk. Han gjør utrulig mye husarbeid, handling, snømåking, henting og levering av barn. Han duller ordentlig med meg. Nesten for mye som gjør at jeg blir litt mer lat. Anonymkode: 04f01...01d 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Jeg er bare 4 mnd gravid nå da, men mannen min har vært fantastisk, særlig når jeg har vært mye kvalm og sliten. Ringer alltid og spør om han skal ta med noe fra butikken. Gjør størsteparten av husarbeidet. Og en kjempeviktig ting: er oppriktig interessert i babyen og graviditeten. Han vil veldig gjerne være med på sv.sk. kontroller og ultralyd, men har ikke fått lov dessverre. Men jeg leser om babyens utvikling til ham hver uke, og han er veldig interessert. Han er også engasjert når det kommer til planlegging, hva vi må gjøre i leiligheten osv. Og vil ta på seg de praktiske tingene med å skaffe bil og kjøre ting til fretex osv. Men det viktigste, som sagt, er at han er interessert og engasjert i både babyen, selve graviditeten og planleggingen. Han er også åpen om hvordan han føler det ift. graviditeten, og gir meg alltid trøst/kos når jeg trenger det! Anonymkode: 00d4b...f5b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Motiverte meg til å holde fokus på å gjøre en god jobb på arbeidet. Kjørte på macdonalds når cravings meldte seg (hadde lyst på mcFlurry...). På en eller annen måte fikk han meg til å føle meg tilpass med min store mave. Anonymkode: ff14f...ca1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Ikke noe mas om å brette klær etc. ga meg tid, omsorg/omtanke. Bare generelt ga meg litt «space» egentlig de små tingene. Jeg har hatt ett mareritt av ett svangerskap! Å det at han ha vært så snill og tålmodig viser meg bare hva slags mann jeg har! Anonymkode: 37bfa...a08
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 Han har lastet ned en app for gravide og leser hver uke om graviditet og hvordan fosteret utvikles/hvordan kroppen min blir påvirket. Det tror jeg du også kunne hatt nytte av TS. En del av appene har også tips til partner og om parforholdet. Anbefaler for eksempel "Helseoversikt". Anonymkode: 9725c...3d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå