AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hallo 😊 jeg har de siste dagene, uken i hvertfall hatt ganske kraftige kynnere. I dag har det vært ganske ekstremt, og det gjør ikke vondt, men kjenner jeg får et litt merkelig trykk i underlivet. Har også litt mensmurringer fra og til, noen ganger sammen med kynnerne. Jeg er i uke 37 så litt tidlig enda. Kan det ha noe med modning å gjøre? Anonymkode: fa356...fb9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hallo 😊 jeg har de siste dagene, uken i hvertfall hatt ganske kraftige kynnere. I dag har det vært ganske ekstremt, og det gjør ikke vondt, men kjenner jeg får et litt merkelig trykk i underlivet. Har også litt mensmurringer fra og til, noen ganger sammen med kynnerne. Jeg er i uke 37 så litt tidlig enda. Kan det ha noe med modning å gjøre? Anonymkode: fa356...fb9 Helt sikkert har hatt det samme noen få uker selv. 38 uker her spennende! Anonymkode: 099eb...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå