AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Har en venninne i vennegjengen som jeg lurer på kanskje vil ha sex med meg. Sitter vi ved siden av hverandre passer hun på at benet hennes berører mitt og når vi passerer hverandre passer hun på at kroppen hennes berører min. Anonymkode: 1bd78...66c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Det sikreste tegnet er hvis hun svarer JA, på et direkte spørsmål. Og ikke spør "vil du knulle?", men f.eks "har du lyst på meg?" Passer du på å gjengjelde bevegelsene hennes, så kan det jo hende det skjer litt fortere. Anonymkode: 07c82...969 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sikreste tegnet er hvis hun svarer JA, på et direkte spørsmål. Og ikke spør "vil du knulle?", men f.eks "har du lyst på meg?" Passer du på å gjengjelde bevegelsene hennes, så kan det jo hende det skjer litt fortere. Anonymkode: 07c82...969 Det er ikke 100% sikkert, jeg har hørt om kvinner som sier ja selv om de mener nei. Det sikreste er om det er kvinnen som spør. Anonymkode: c0f92...913 1
911 Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Det er bare å gjengjelde disse berøringene så eskalerer nok dette. Du kan også invitere på en lunsj eller middag en gang. Svarer hun ja, ville jeg tro hun er "hypp" på noe mer. Håper dere begge er single 😉
Almond Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Hvordan er øyenkontakten dere mellom da? Og sjargongen på snap,dm etc? Om hun har lyst på deg så vil det vel være naturlig at hun har en flørtende tone i tillegg til berøring av ben... 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Hun er trolig interessert i deg, men det er svært sjelden kvinner bare "vil knulle". Hun vil antagelig være kjæreste med deg. Anonymkode: 2a8ac...db8 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Det eneste som er ganske sikkert er at hun liker deg. Men veien videre er sjelden rett på et knull, slik gutter tenker. Anonymkode: c030c...8b7
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er trolig interessert i deg, men det er svært sjelden kvinner bare "vil knulle". Hun vil antagelig være kjæreste med deg. Anonymkode: 2a8ac...db8 Stemmer nok det ja. Menn må nok være et kjærestemateriale eller helst være en god avlsokse som kan gi henne pene barn, har jeg hørt🙈... Så det går jo litt på ansiktslikhet også, helst den mannlige utgaven av seg selv... det er jo mange som ser og bruker den? Blikkontakten og smilet avslører jo om hun har lyst... men blir det en våt flekk etter henne der hun har stått, er jo også det et godt tegn😅
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Bamseklemmer skrev (27 minutter siden): Stemmer nok det ja. Menn må nok være et kjærestemateriale eller helst være en god avlsokse som kan gi henne pene barn, har jeg hørt🙈... Så det går jo litt på ansiktslikhet også, helst den mannlige utgaven av seg selv... det er jo mange som ser og bruker den? Blikkontakten og smilet avslører jo om hun har lyst... men blir det en våt flekk etter henne der hun har stått, er jo også det et godt tegn😅 Kan du utdype hva slags blikkontakt og smil som avslører at hun har lyst? Anonymkode: 5b83a...b88
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du utdype hva slags blikkontakt og smil som avslører at hun har lyst? Anonymkode: 5b83a...b88 Vanskelig å utdype når man må lese hvert enkelt kvinne, men felles nevneren er blikk som holdes når vi prater. Det oser trygghet av det og er så avslappende å se. Blir det snakk om sex og hvilke ønsker vi har, er vi som regel enig og utdyper savn. Og når kvinner blir kåt i den settingen, setter de ofte hodet på skakk og ser tenkende ut, nikker, svelger og blunker oftere enn normalt. Det er jo bare visuelle trekk, jeg kan også ha tolket henne feil... Uansett det blir ikke sex uten et kyss først😍
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 «Ja» når du spør. Eller at hun sier rett ut at hun vil det Anonymkode: 780ef...5c6
Almond Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Bamseklemmer skrev (16 minutter siden): Vanskelig å utdype når man må lese hvert enkelt kvinne, men felles nevneren er blikk som holdes når vi prater. Det oser trygghet av det og er så avslappende å se. Blir det snakk om sex og hvilke ønsker vi har, er vi som regel enig og utdyper savn. Og når kvinner blir kåt i den settingen, setter de ofte hodet på skakk og ser tenkende ut, nikker, svelger og blunker oftere enn normalt. Det er jo bare visuelle trekk, jeg kan også ha tolket henne feil... Uansett det blir ikke sex uten et kyss først😍 Det der skjønte ikke gutt, 17 år shit av 😂😂😂 2
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 Almond skrev (20 minutter siden): Det der skjønte ikke gutt, 17 år shit av 😂😂😂 Ja vi voksne som litt sulten har et annet språk og koder vi bruker... da kan det bli litt vanskelig å se ting når man ikke vet hva man skal se etter... Almond ja, nå husker jeg deg igjen... Jeg liker deg❤️ (ikke ment som flørt, jeg er bare ærlig)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 Bamseklemmer skrev (49 minutter siden): Ja vi voksne som litt sulten har et annet språk og koder vi bruker... da kan det bli litt vanskelig å se ting når man ikke vet hva man skal se etter... Almond ja, nå husker jeg deg igjen... Jeg liker deg❤️ (ikke ment som flørt, jeg er bare ærlig) Hvis dere tenker på AB over som spurte om å utdype, er jeg langt i fra gutt 17. Er kvinne 36😂 Synes det er interessant å høre hvordan andre tolker og leser signaler på interesse, og hvordan de beskriver sitt språk og koder når de er litt sulten som du sier😄 Anonymkode: 5b83a...b88 1
Almond Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Almond ja, nå husker jeg deg igjen... Jeg liker deg❤️ (ikke ment som flørt, jeg er bare ærlig) Takker for det (selv om det ikke er ment som flørt) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå