Gå til innhold

Hvem tror du vinner MGP 2021?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Blåsmafiaen eller Rein Alexander. 

Anonymkode: c6fc2...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keiino. 

Anonymkode: 58afa...f17

Skrevet

Tror og håper Keiino.

• Liker 2
Skrevet

Blåsemafiaen håper jeg.

Anonymkode: 3d109...40a

Skrevet

Keiino. Fantastisk låt, gråter hver gang jeg hører den, på en god måte. Den er så intens. 

Håpet SÅ på Rein Alexander i fjor, ble faktisk skuffet når de tok den "avgjørelsen" i fjor..

Digger Raylee, hun er en flott artist, dessverre syns jeg låta hennes forrige gang var bedre. Samtidig viser hun et flott show og er en god artist. 

Anonymkode: f3d1d...24d

Skrevet

Keiino.  Likte den ikke første gang jeg hørte den,  men den har virkelig vokst på meg.

Ellers tror jeg Blåsemafiaen kan ha gode sjanser. 

Skrevet

TIX eller Blåsemafian 

Anonymkode: 5560a...5cc

Skrevet

Håper på Keiino.

Men er redd for at Rein Alexander får ekstra mye stemmer pga tullet ifjor, sangen er bra, men ikke vinner bra.

Eller at Jorn vinner pga at mange vil ha Rock, men ikke hører på selve sangen opp mot at det faktisk er MGP.

Anonymkode: 01d0f...af5

Skrevet

Blåsemafian er veldig bra i utgangspunktet, men har dessverre en altfor dårlig vokalist.

• Liker 4
Skrevet

Keiino eller Jørn.

Anonymkode: 3c583...d65

Skrevet

Forhåpentligvis Keiino. 

Anonymkode: e105b...ecb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blåsemafian er veldig bra i utgangspunktet, men har dessverre en altfor dårlig vokalist.

Ja, virker som de bare plasserte inn en vokalist med en halvhjertet melodi/tekst fordi det er et krav at noen faktisk synger.

Anonymkode: 3c583...d65

• Liker 1
Skrevet

Håper og tror Keiino 

Anonymkode: 457d2...9db

Skrevet

Tix eller Keiino. Kommer an på hvilken aldersgruppe som gidder å laste ned appen for å stemme. Siden det ikke går å stemme med sms lenger, så er det kanskje lavere andel av de eldste som kommer til å stemme i år. Litt spesielt nå med Corona at alle aldersgrupper er hjemme. 

Anonymkode: 8a9a6...ca3

Skrevet

Håper oddsen har rett og at Keiino vinner. Er redd Blåsemafian kan seile opp som en underdog og det vil jeg virkelig ikke. Takler ikke den låta.

Anonymkode: 7c506...3e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tix eller Keiino. Kommer an på hvilken aldersgruppe som gidder å laste ned appen for å stemme. Siden det ikke går å stemme med sms lenger, så er det kanskje lavere andel av de eldste som kommer til å stemme i år. Litt spesielt nå med Corona at alle aldersgrupper er hjemme. 

Anonymkode: 8a9a6...ca3

Man trenger ikke app for å stemme. Man må bare logge inn/ha bruker på nrk.no. Det tar to minutter å lage, og har man først logget inn så trenger man ikke gjøre det flere ganger. Da kan man bare trykke på saken om stemming, som ligger omtrent øverst på nettsiden under sending. Jeg har vært logget inn siden mgp i fjor jeg. 

Anonymkode: efcaa...2f9

• Liker 1
Skrevet

Håper på Keiino eller Jørn. Blåsemafiaen og Raylee har fengende låter, men er redd de vil få tyn for kopiering. Tror Witch Woods blir den store outsideren. 

Anonymkode: ae81e...28b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper oddsen har rett og at Keiino vinner. Er redd Blåsemafian kan seile opp som en underdog og det vil jeg virkelig ikke. Takler ikke den låta.

Anonymkode: 7c506...3e0

Jeg takler ikke Keiino 😁

Anonymkode: 5560a...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...