AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hva kan jeg gjøre for at han skal forstå hvor skadelig dette er for forholdet? De periodene dette pågår går det mye utover selvtilliten min. Anonymkode: 05b94...839 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Dummeste jeg har hørt. Å tvinge seg til å sex med en man er sur på er i hvert fall ekstremt skadelig. At han ikke vil ha sex med deg når det er dårlig stemning handler da ikke om straff. Anonymkode: eafe9...b43 25
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for at han skal forstå hvor skadelig dette er for forholdet? Anonymkode: 05b94...839 Du kan dumpe han, selvfølgelig. Da vil han skjønne det. Anonymkode: baafe...6c6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dummeste jeg har hørt. Å tvinge seg til å sex med en man er sur på er i hvert fall ekstremt skadelig. At han ikke vil ha sex med deg når det er dårlig stemning handler da ikke om straff. Anonymkode: eafe9...b43 Det er snakk om å være langsur for bagateller. Ikke kommunikasjon, bare avvisning over flere uker. Anonymkode: 05b94...839 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At han ikke vil ha sex med deg når det er dårlig stemning handler da ikke om straff. Anonymkode: eafe9...b43 Jo, det gjør det. Hun skrev ikke at det var dårlig stemning, slik du så fantasifullt legger det frem, men at han gjør det når han er sur. Anonymkode: baafe...6c6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er snakk om å være langsur for bagateller. Ikke kommunikasjon, bare avvisning over flere uker. Anonymkode: 05b94...839 Hvordan vet DU hva ts sin situasjon er? Anonymkode: a263d...ebd
Silva Pluvialis Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er snakk om å være langsur for bagateller. Ikke kommunikasjon, bare avvisning over flere uker. Anonymkode: 05b94...839 Silent treatment over så lang tid er en form for psykisk vold. Det er hersketeknikk og manipulasjon. 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet DU hva ts sin situasjon er? Anonymkode: a263d...ebd tar det tilbake *flau* så at dette var ts nå Anonymkode: a263d...ebd 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 Du sier at han er sur. Da antar jeg at han går rundt og er sur generelt? Når jeg er sur, så blir jeg ikke kåt. Men da er det en følge, ikke en straff. Så problemet er ikke at han straffer med sexnekt, men at han er langsur pga bagateller. Det er det dere må ta tak i. Hvis det generelt er "dårlig vær" i forholdet pga at du glemte å sette fatet i oppvaskmaskinen, hadde mensen, han sto opp med feil fot, middagen var et kvarter for sent, e.l., så bør du jo vurdere om du ønsker å være i et slikt forhold livet ut. Jeg for min del ble ferdig med det med eksen. Nå er jeg sammen med én hvor vi snakker om det om det er noe som plager oss, og så finner vi løsninger i stedet for å krangle om hvem sin skyld det er. Den gode stemningen gir et godt grunnlag for sexlyst, i stedet for med eksen hvor jeg måtte tvinge meg selv til å late som jeg hadde lyst for å unngå dårlig stemning. Anonymkode: 23a39...84b 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan vet DU hva ts sin situasjon er? Anonymkode: a263d...ebd Det er jo TS som skriver? 🤔 Anonymkode: 23a39...84b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Hadde dette vært omvendt hadde folkene her sagt at du burde dumpe han. Utroligt. Les de andre trådene så ser du 😛 Anonymkode: 54e60...a9d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, det gjør det. Hun skrev ikke at det var dårlig stemning, slik du så fantasifullt legger det frem, men at han gjør det når han er sur. Anonymkode: baafe...6c6 Det er ikke rart å anta at det er dårlig stemning når noen er sur. Anonymkode: 23a39...84b 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 Det er ikke det minste rart å ikke ville ha sex med en man er sur på. Saken er vel heller om han overreagerer, at han enten ikke har noe å være sur for , eller er sur for lenge. Det vet ikke vi. Men det har ikke noe med sex å gjøre. «Sexnekt» er et underlig ord. Man har sex fordi man har lyst, ikke fordi det er noe man skal levere til partneren. Anonymkode: 9c2e6...155 7
Hr. Aktiv Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Dere som er kvinner burde jo vite hva dere skal gjøre i dette tilfellet? Veldig mange av dere gjør jo dette selv mot deres partner.
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Dere som er kvinner burde jo vite hva dere skal gjøre i dette tilfellet? Veldig mange av dere gjør jo dette selv mot deres partner. Ikke alle kvinner sitter på fasiten, selv om mange kvinner straffer sine menn på den måten. Hva bør en kvinne gjøre da? Du som er mann, vet vel hva som skal til? Når en person er langsur over flere uker, er fasiten å gjøre det slutt, spør du meg. Uansett straff, hadde jeg aldri orket å gå rundt i et hus med en person som er grinete i dagevis eller lengre. Snakk om å bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er snakk om å være langsur for bagateller. Ikke kommunikasjon, bare avvisning over flere uker. Anonymkode: 05b94...839 Men da må dere kommunisere bedre. Det er jo ganske tydelig at det du mener er en bagatell, ikke er en bagatell for han. Anonymkode: 6f37d...d2a 2
Prøver18 Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dummeste jeg har hørt. Å tvinge seg til å sex med en man er sur på er i hvert fall ekstremt skadelig. At han ikke vil ha sex med deg når det er dårlig stemning handler da ikke om straff. Anonymkode: eafe9...b43 Helt enig. Jeg vil absolutt ikke ha sex med han jeg er forlovet med om jeg er sur og det handler ikke om nekt, men at jeg ikke vil. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden): Dere som er kvinner burde jo vite hva dere skal gjøre i dette tilfellet? Veldig mange av dere gjør jo dette selv mot deres partner. Det er ikke særlig godt å ha sex med noen man er sint/sur på, og det gjelder vel begge kjønn vil jeg tro? Og hvordan mener du at vi som er kvinner burde vite hva vi skal gjøre i dette tilfelle? Du tror vel ikke at alle mennesker er like, og at det finnes en enkel løsning på slike utfordringer i et parforhold? Anonymkode: 6f37d...d2a 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 Dævendøtte skrev (13 minutter siden): Ikke alle kvinner sitter på fasiten, selv om mange kvinner straffer sine menn på den måten. Hva bør en kvinne gjøre da? Du som er mann, vet vel hva som skal til? Når en person er langsur over flere uker, er fasiten å gjøre det slutt, spør du meg. Uansett straff, hadde jeg aldri orket å gå rundt i et hus med en person som er grinete i dagevis eller lengre. Snakk om å bortkastet tid. Med mindre han har god grunn til å være sur, da. Anonymkode: 798fc...546 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå