AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Midt i korona tider så møtte jeg en kar på bumble, vi snakket hverdag i 3 uker før vi møttes pga lockdown. Ingenting skjedde annet enn at vi klinte litt. Han ga ingen tegn på at han kun ville ha sex mens vi snakka eller noe heller så jeg antyder han er en bra kar. Etter at jeg møtte han for første gang innså jeg at jeg egentlig ikke var interessert i å være i et forhold med han og vi begge har ikke følelser for hverandre heller så det er like greit. Jeg vurderte å slutte å snakke med han etter å ha ligget med han. Jeg møtte han igjen uka etter og vi endte med å ligge sammen. Men nå er jeg plutselig interessert i å være fwb med han men syntes det er litt upassende når han fortsatt er på datings apper. Jeg kan vel ikke si noe siden vi ikke er i et forhold men vi er ikke venner heller? Burde jeg nevne noe med datings appene eller skal jeg se ann om jeg får følelser for han etterhvert som jeg møter han oftere og blir enda bedre kjent? Syntes han er litt kjedelig men alle er vel det når du nesten vet alt om hverandre? Anonymkode: 033d1...e7a
miSs. Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Du skriver at begge ikke har følelser for hverandre?
Bbylilly Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 (endret) miSs. skrev (2 minutter siden): Du skriver at begge ikke har følelser for hverandre? Ja for nå, men flørter mye og dersom vi ender med å få følelser så er vi ikke imot det heller:) Endret 17. februar 2021 av Bbylilly 1
miSs. Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Bbylilly skrev (10 minutter siden): Ja for nå, men flørter mye og dersom vi ender med å få følelser så er vi ikke imot det heller:) La det gå uten å nevne at du vil han skal slette dating appen, virker som følelser har blomstret hos deg. Hvis det er gjensidig kommer han helt sikkert til å slette den for å gi hele seg til deg:) 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? Hva er det med mange kvinner og alle om og men? Jeg er kvinne selv, men har aldri forstått dette enorme behovet for å vite og planlegge. Om et forhold utvikler seg så gjør det det. Ellers glir det bare ut i ingenting. Om og men kan man ta når det faller seg naturlig. Det vil slikt gjøre etterhvert, dersom forholdet utvikler seg. Ellers er det bare unødvendig tankekjør. Jeg er forøvrig gift nå, og må si det er godt gjort, eller svært naivt, å tro du vet alt om en person. Det tar et liv. Anonymkode: 2d712...9fc 4
Bbylilly Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? Hva er det med mange kvinner og alle om og men? Jeg er kvinne selv, men har aldri forstått dette enorme behovet for å vite og planlegge. Om et forhold utvikler seg så gjør det det. Ellers glir det bare ut i ingenting. Om og men kan man ta når det faller seg naturlig. Det vil slikt gjøre etterhvert, dersom forholdet utvikler seg. Ellers er det bare unødvendig tankekjør. Jeg er forøvrig gift nå, og må si det er godt gjort, eller svært naivt, å tro du vet alt om en person. Det tar et liv. Anonymkode: 2d712...9fc Sant nok, tenker å bare ta det som det kommer:/ 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare ta det som det kommer? Hva er det med mange kvinner og alle om og men? Jeg er kvinne selv, men har aldri forstått dette enorme behovet for å vite og planlegge. Om et forhold utvikler seg så gjør det det. Ellers glir det bare ut i ingenting. Om og men kan man ta når det faller seg naturlig. Det vil slikt gjøre etterhvert, dersom forholdet utvikler seg. Ellers er det bare unødvendig tankekjør. Jeg er forøvrig gift nå, og må si det er godt gjort, eller svært naivt, å tro du vet alt om en person. Det tar et liv. Anonymkode: 2d712...9fc Det er jo fordi det blir følelser involvert og ma vil unngå å bli såra🤷♀️ Anonymkode: e0033...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo fordi det blir følelser involvert og ma vil unngå å bli såra🤷♀️ Anonymkode: e0033...1f1 Vel, de av mine bekjente som driver med veldig mye tankekjør og om og men har ødelagt mye for seg selv med slikt. Det hjelper ikke på å ikke bli såret. Det er mer å legge ut snubletråder for seg selv og det å la relasjoner utvikle seg naturlig, eller dø ut naturlig. Over 90 % av alt vi bekymrer oss for skjer ikke. Det er likevel veldig lett å ødelegge gode muligheter ved å skulle detalj- planlegge alle om, hvis og men. Jeg har en enkel filosofi angående det å treffe noen. Er det levedyktig lever det, er det ikke levedyktig dør det. Det finner man ut av helt uten å ha gått gjennom alt som muligens ikke er riktig, kan være uklokt, og sikkert betyr noe forferdelig. Anonymkode: 2d712...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vel, de av mine bekjente som driver med veldig mye tankekjør og om og men har ødelagt mye for seg selv med slikt. Mann her, og jeg plages til dels med dette. Noe kan man bestemme seg for, og noe kan trenes på, men det ligger nok ikke for alle, å slippe ting, og bare gå med flyten. Det er i alle fall viktig å akseptere at følelser er noe naturlig og ufarlig, selv om det kan gjøre vondt til tider. Anonymkode: 3d0bb...10a 1
Bbylilly Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 Alterego666 skrev (12 timer siden): Hva er problemet her? Jeg var kanskje diskre men jeg vet ikke om jeg skal holde kontakt for å akseptere at jeg kommer til å få følelser eller slutte å snakke med han for å stoppe meg selv fra å bli såra. Jeg var i et forhold og slo opp for ca et halvt år siden så det er litt vanskelig for meg å finne meg en ny når jeg nettopp har kommet over en:/
Gjest Alterego666 Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Bbylilly skrev (21 minutter siden): Jeg var kanskje diskre men jeg vet ikke om jeg skal holde kontakt for å akseptere at jeg kommer til å få følelser eller slutte å snakke med han for å stoppe meg selv fra å bli såra. Jeg var i et forhold og slo opp for ca et halvt år siden så det er litt vanskelig for meg å finne meg en ny når jeg nettopp har kommet over en:/ Du vil ikke ha et nytt forhold men bare sex? Du drømmer kanskje om noe som er i gråsonen mellom forhold og trygg og eksklusiv sex?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Midt i korona tider så møtte jeg en kar på bumble, vi snakket hverdag i 3 uker før vi møttes pga lockdown. Ingenting skjedde annet enn at vi klinte litt. Han ga ingen tegn på at han kun ville ha sex mens vi snakka eller noe heller så jeg antyder han er en bra kar. Etter at jeg møtte han for første gang innså jeg at jeg egentlig ikke var interessert i å være i et forhold med han og vi begge har ikke følelser for hverandre heller så det er like greit. Jeg vurderte å slutte å snakke med han etter å ha ligget med han. Jeg møtte han igjen uka etter og vi endte med å ligge sammen. Men nå er jeg plutselig interessert i å være fwb med han men syntes det er litt upassende når han fortsatt er på datings apper. Jeg kan vel ikke si noe siden vi ikke er i et forhold men vi er ikke venner heller? Burde jeg nevne noe med datings appene eller skal jeg se ann om jeg får følelser for han etterhvert som jeg møter han oftere og blir enda bedre kjent? Syntes han er litt kjedelig men alle er vel det når du nesten vet alt om hverandre? Anonymkode: 033d1...e7a Du får aldri i pose og sekk, du hadde ikke følelser for han og du vil se om du kan få følelser for han? Han vet nå at du ikke har det, og styrer på med andre. Så vil du fortsette med dette? Er du helt desperat eller! Det skinner gjennom at du har litt følelser for han allikevel? Problemet er at han nå holder på med andre, og finner han en dame som han klaffer med er det vinduet som står på gløtt lukket en gang for alltid. 0fte får man ikke lang tid og tenke gjennom og la følelser komme. Er jeg avvist sitter jeg aldri livet mitt på vent. En dame som ikke har følelser for meg venter jeg aldri lenge på, det ender bare i et hekt og ikke noe annet. Det kan jeg bare ikke tillate meg og havne i en gang til. Nei du kan ikke nevne noe om dating appene, da viser du at du har følelser og det fwb greiene du legger opp til er over og ut. Det blir nok slik uansett. Så da gjenstår en ting, du har følelser eller ikke! La han gå og kutt all kontakt. Finn ut av dette det er første bud. Anonymkode: f505b...20a
Isaccis Skrevet 18. februar 2021 #14 Skrevet 18. februar 2021 Que? Du har sagt at du vil dere skal være fwb, men han sier det upassende fordi han fortsatt er på datingapper? Hører du ikke at det er et avslag?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #15 Skrevet 18. februar 2021 Foreslår å prøve den gamle varianten. Bli forelsket, så kjent, så sex. Det fungerer ofte best. Anonymkode: 33f69...fff 1
Bbylilly Skrevet 18. februar 2021 #16 Skrevet 18. februar 2021 Isaccis skrev (11 timer siden): Que? Du har sagt at du vil dere skal være fwb, men han sier det upassende fordi han fortsatt er på datingapper? Hører du ikke at det er et avslag? No no, har ikke tatt opp noe med fwb eller noe.
Gjest NoDiablo Skrevet 18. februar 2021 #17 Skrevet 18. februar 2021 Hehe. Liker headlinen. "Han er interessert, selv etter at han har ligget med meg" Så sånn oppfører vi oss. Straks vi har fått hva vi trenger, så er vi uinteressert i alt annet. Kjenner meg veldig ikke igjen. Du skriver at du synes han er kjedelig, fordi du vet "alt" om ham? Dere har ikke følelser for hverandre, sier du. Jeg forstår egentlig ikke at det er noe problem å snakke om her ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå