AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 og flyttet til en annen by. Han slettet seg også fra sosiale medier (noe jeg synes er rart). Det er gått ett år og jeg klarer ikke å komme over det. Jeg har virkelig prøvd alt for å komme meg videre. Snakket med venninner, holdt meg opptatt, gått til psykolog. Ingenting hjelper. Vi var samboere i 3 år, vi planla fremtiden vår sammen. Jeg tror aldri jeg kan komme meg over denne kjærlighetssorgen. Jeg gråter nesten hver kveld. Den siste tiden har jeg virkelig gått i kjelleren og hold meg vekk fra folk. Jeg var på tur med mine kusiner i 3 dager og da jeg kom tilbake så var han vekk. Hva skal jeg gjøre for å komme meg videre/glemme han helt? Jeg orker ikke mer av denne smerten 😭 Anonymkode: 6c877...9e1
Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 (endret) Utrolig stygt gjort å bare stikke av uten forklaring, med mindre det har skjedd noe graverende mellom dere. 💔❤️ Endret 17. februar 2021 av Uatskillelig 13
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Han må passe egoist for å gjøre noe sånt Anonymkode: 9e24f...66d 9
beige Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Åh, så jævlig dårlig gjort😢 hvor mange ganger har du vært til psykolog? 1 år er ikke så mye, du trenger nok mer tid♥️ 3
Hannah80 Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 En helt jævlig handling å gjøre mot et annet menneske. Mot et menneske som liksom skal være din aller nærmeste. Nesten så en VIL tro på at det har oppstått et eller annet akutt psykisk, som får folk til å gjøre slikt. Men det er jo ikke sant.. Dessverre så har jeg hørt om flere lignende tilfeller. Syns fryktelig synd på deg🧡 9
SaySomething Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Har du snakket med han i det hele tatt siden han stakk? Virker som om du ikke klarer å komme deg videre fordi du ikke har fått en ordentlig avslutning.. Høres fryktelig vondt ut for deg, kjærlighetssorg er ikke å kimse av. ♥️ 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Huff, for en dust! Sliter selv med å komme over eksen. Prøvd det meste. Så har egentlig ikke noen gode råd. Men det blir vel bedre med tiden. Lurt å prøve å holde seg aktiv og å gjøre ting, være sosial osv. Men kan være litt vanskelig under korona nå og. Noen ganger tror jeg bare man må ta tiden til hjelp og altså. Lag hjemmelaget god mat, bak, se morsomme serier, finn deg en hobby, bruk naturen. Har slitt med å komme over folk tidligere også, men har jo alltid gjort det. I dag aner jeg ikke hva jeg tenkte på om dem haha. Så håper jeg etter hvert kommer dit. Føler jeg nærmer meg, for har tanker om at han kommer tilbake igjen, også ignorerer jeg han bare, eller svarer at jeg nok dessverre blandet følelser med sex eller noe😝Fjotten gjorde meg så usikker hele veien egentlig. Skikkelig vinglefyr. Men kan ikke gå med på det igjen. Og vet jeg fortjener bedre. Det gjør du og! Kjenner en som opplevde det samme som deg. Samboeren var bare plutselig flyttet ut, og hadde kun lagt igjen en lapp. Men personen er i dag gift med en ny og har flere barn. Anonymkode: 99b96...928 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han må passe egoist for å gjøre noe sånt Anonymkode: 9e24f...66d Det er mange som må ta den veien ut av et forhold, fordi de er redd for den andre. At han har flyttet til ny by og slettet sosiale medier, passer rett inn med historiene til de jeg vet om, som har opplevd vold og mishandling. Anonymkode: f5417...f9e 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Han heter vel T***** Anonymkode: a429d...4e6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er mange som må ta den veien ut av et forhold, fordi de er redd for den andre. At han har flyttet til ny by og slettet sosiale medier, passer rett inn med historiene til de jeg vet om, som har opplevd vold og mishandling. Anonymkode: f5417...f9e Det passer også inn i historiene om konfliktsky menn som ikke vet hvorfor de plutselig vil ut. Anonymkode: 792b9...ff3 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 Har du prøvd en god gammeldags telefon? Anonymkode: af4e8...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Det gjorde mannen min for en del år tilbake også. Han ville bare skilles, dro fra leiligheten og jeg så ham aldri igjen. Han ville ikke snakke om det eller fortelle hva som var galt, han bare la separasjonspapirene i postkassa og all kommunikasjon foregikk på SMS. Og de var kalde og formelle og dreide seg bare om salg av leilighet og skifte av boet. Aner ikke hva som skjedde. Det som ble redningen min var å tenke at en person som kan gjøre noe sånt, er ikke verdt å bruke tid på. Det går over, selv om det ikke føles sånn akkurat nå ❤️ Anonymkode: 2c182...66c 11
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 Eksen min gjorde det samme, dro ut en kveld for å handle og kom aldri tilbake. 10 år sammen. Ingen meldinger, ingen tlf - blokkerte meg både på tlf og i sosiale medier. Så ham aldri igjen. Det var vanskelig å få selvtilliten tilbake etter noe sånt, men sakte men sikkert, et par år senere begynte jeg bli meg selv igjen. Nå har jeg ny mann og vi har barn sammen, men frykten for å plutselig bli forlatt ligger der i meg. Dette er mannen min klar over og er ekstremt god på å vise meg at han er kommet for å bli. Anonymkode: b067b...b3e 8
Furusten Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): og flyttet til en annen by. Han slettet seg også fra sosiale medier (noe jeg synes er rart). Det er gått ett år og jeg klarer ikke å komme over det. Jeg har virkelig prøvd alt for å komme meg videre. Snakket med venninner, holdt meg opptatt, gått til psykolog. Ingenting hjelper. Vi var samboere i 3 år, vi planla fremtiden vår sammen. Jeg tror aldri jeg kan komme meg over denne kjærlighetssorgen. Jeg gråter nesten hver kveld. Den siste tiden har jeg virkelig gått i kjelleren og hold meg vekk fra folk. Jeg var på tur med mine kusiner i 3 dager og da jeg kom tilbake så var han vekk. Hva skal jeg gjøre for å komme meg videre/glemme han helt? Jeg orker ikke mer av denne smerten 😭 Anonymkode: 6c877...9e1 Uff dette var trist å høre. Jeg tenker at det må ha hendt noe spesielt som du ikke forteller. Hvis jeg skulle tippe så har du vært utro eller så har noen løyet og sagt til ex-mannen din at du er utro 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Furusten skrev (22 minutter siden): Uff dette var trist å høre. Jeg tenker at det må ha hendt noe spesielt som du ikke forteller. Hvis jeg skulle tippe så har du vært utro eller så har noen løyet og sagt til ex-mannen din at du er utro Desverre handler dette ofte mest om mannens egen psyke. Min eks var ikke like ille, men han forlot meg etter mange år og midt i barneplanlegging (han måtte tom avbestille time på klinikk etter bruddet), flytta kjapt ut og henta aldri tingene sine uten å si hvorfor. Hadde såklart ikke vært utro eller ufin på andre måter (men tipper en del folk tror det om meg). Da jeg møtte ham igjen etter 1 mnd var han rasende på meg, enda han logisk sett burde vært letta og glad hvis han ønska å bli kvitt meg. Jeg så tegnene på psykisk uhelse og tvang ham i terapi. Pakka ned alle tingene hans som om det var et dødsbo, og sendte til ham. Er faktisk litt stolt over at han både lever og har tatt videreutdanning nå. Han flytta etterhvert til en anna by. Nå er byen og nye dama perfekt osv. Men jeg har gjort min del. Anonymkode: 792b9...ff3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 ❤️❤️❤️ Dette må ha vært traumatisk for deg. Skjønner godt at dette må være vanskelig å komme over. Får du fortsatt hjelp av psykolog? Det bør du. Kanskje bytte behandler om du føler at du ikke kommer noen vei. Anonymkode: 4241f...639 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 Men vet du hvor han er, eller har han "forsvunnet fra jordens overflate"? Høres jo nesten ut som når noen må flytte og må på hemmelig adresse "whitness protection programme" som man hører om på film. Anonymkode: 4241f...639
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 Furusten skrev (2 timer siden): Uff dette var trist å høre. Jeg tenker at det må ha hendt noe spesielt som du ikke forteller. Hvis jeg skulle tippe så har du vært utro eller så har noen løyet og sagt til ex-mannen din at du er utro Hallo, det er absolutt ikke sikkert det har skjedd noe som helst. Vi er jo flere her som forteller om mannfolk som bare fordufter. Tror de er for feige til å ta et oppgjør, og lettere for dem å bare stikke uten forklaring. Slipper den ubehagelige samtalen. Anonymkode: 2c182...66c 3
Miss.Hol Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 Furusten skrev (2 timer siden): Uff dette var trist å høre. Jeg tenker at det må ha hendt noe spesielt som du ikke forteller. Hvis jeg skulle tippe så har du vært utro eller så har noen løyet og sagt til ex-mannen din at du er utro Igjen dette behovet for å vri en sår sak over på ts, hvorfor? Det eneste man trenger å gjøre, er å lese det som står, og ikke tolke - legge til - vri på, det som står. 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hallo, det er absolutt ikke sikkert det har skjedd noe som helst. Vi er jo flere her som forteller om mannfolk som bare fordufter. Tror de er for feige til å ta et oppgjør, og lettere for dem å bare stikke uten forklaring. Slipper den ubehagelige samtalen. Anonymkode: 2c182...66c Ja, de vet jo at det vil komme spørsmål som: - Hvorfor lata du som alt var fint? - Hvis du lenge har villet ut av forholdet, hvorfor sa du ingenting? - Hvorfor vil du ikke bidra til å gjøre opp boet praktisk og økonomisk? - Elska du meg egentlig? - Er det ei anna dame? Flytter du til henne? - Hvis det var en stor konflikt eller noe du mener jeg har gjort galt mot deg, hvorfor sa du ikke noe? Anonymkode: 792b9...ff3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå