Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente 23

Jeg gjorde det slutt med han av mange grunner. Han var frekk verbalt, tråkket på selvtilliten min, kritiserte vennene mine osv. Men det året vi var sammen var også fint, og han hadde mange gode sider, som gjor det svært vanskelig å gjør det slutt. 

Nå er det 4 måneder siden, og vi har enda kontakt på snap da han hadde et sterkt ønske om det. Men fra såogsi dag en fant han en ny dame, som overnatter hos han ofte, de har vært på hotell i lag og han snakker varmt om henne.

Det er helt feil av meg å bli sjalu, da jeg gjorde det slutt. Men det gjør svært vondt at han gikk videre så fort. Jeg føler at hele forholdet har vært en løyn?

Jeg føler meg ikke klar for å bli invistert i noen nye, er det rart? Er det vanlig å bli forelsket på nytt så fort? 

Han har også tryglet om å ta han tilbake, mens han har vært med henne. Så kanskje han bare bruker henne? Noe som igjen er utrolig dårlig gjort såklart.

Anonymkode: b86cb...c43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud..... MOVE ON

Anonymkode: e81ae...c2f

• Liker 16
Skrevet

Mange menn går veldig raskt videre. Det beste du kan gjøre er å kutte kontakten og gå videre. 

• Liker 12
Skrevet

Du føler det sånn fordi han ga selvtilliten din et knekk med måten han var på i forholdet. Og så gnir han det i tillegg inn ved å snappe han og den nye. Selvfølgelig er du lei deg, du trenger å bearbeide drittsekkoppførselen han hadde når dere var sammen.

Men aller først; slett og blokker.

• Liker 13
Skrevet

Ikke bry deg om det :) Noen folk gjør sånn. Han er sikkert redd for å være alene. Hadde det vært så fantastisk med hun nye så hadde han ikke spurt om å få deg tilbake. Mye bedre å være litt alene, bearbeide og gå videre når en føler seg klar. Sånn som du gjør :)

Anonymkode: e3d61...042

• Liker 3
Skrevet

han insisterte jo på snap kontakt så han kan vise deg hva han får til. 

Anonymkode: 82eb6...9f7

• Liker 10
Skrevet

Min ex gjennom åtte års samliv brukte bare fem dager på å finne seg en ny. Det brydde meg ikke i et sekund. Så er du sikker på at du er ferdig med han? 

Anonymkode: 69d5c...bfe

• Liker 5
Skrevet

Går det bra med deg? Hvem gidder å holde kontakt med en som:

Jeg gjorde det slutt med han av mange grunner. Han var frekk verbalt, tråkket på selvtilliten min, kritiserte vennene mine osv.

Kom deg videre. 

• Liker 4
Skrevet

Slett han på snap og gi deg selv tid til å gå videre. 💗

Anonymkode: 0d453...d5b

• Liker 3
Skrevet

Ingen oppfører seg dårlig HELE tiden. Det gjelder også eksen din og Hitler.

Så bra at du dumpet den dusten! Det er ingen som innerst inne ønsker å være sammen med en drittsekk! Nå fortsetter han å være drittsekk ved å be deg ha han på snap, så han kan gni det inn i trynet på deg at han har byttet deg ut (han er også drittsekk mot henne ved å mase på å få deg tilbake). FOR en drittsekk.

Du kan ikke forandre han.
Du kan ikke få han til å slutte. Men DU KAN SLUTTE Å TA I MOT! Siden det er snapchat dere har kontakt på, så sletter du han derfra! Etter en stund uten kontakt, så vil det gå over, og du vil heller synes synd på hun som er sammen med han drittsekken. Men ikke tenk for mye på det. Hun har valgt det selv. Nå må du se fremover, lære av dette, og være mer nøye på dine valg!

Altså: slett han fra snapchat, så slipper du lykke-oppdateringene hans.

Tidlig å date så fort? Mange drittsekker (min eks, f.eks.) begynte å date og det som "verre var" FØR det var slutt med meg!

Anonymkode: 2a6a6...9af

• Liker 4
Skrevet

Er ikke lenge siden jeg og eksen (som var sammen i 6 år) gjorde det slutt. Har allerede ligget med noen andre, er mer en distraksjon for å ikke tenke/ta kontakt med eksen

Anonymkode: c6684...86f

• Liker 1
Skrevet

Han manipulerer deg. Jeg synes du skal lese tråden her: 

Der var det noen som forklarte dette veldig godt! Husker ikke helt hvilken side det var, men det er flere som har skrevet gode innlegg der.

Anonymkode: 31d1c...04b

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som at du ikke er helt over han ts. Hadde du vært det, ville du ikke brydd deg så mye om at han har funnet en ny.

Så det beste du kan gjøre for deg selv, er å kutte kontakten helt med eksen din. Slett han fra snap, blokker han på telefon og sosiale medier. Og kom deg videre i livet. Helt normalt at du ikke er klar for nytt forhold enda også, det kan faktisk være sunt. Bruk tid på å finne tilbake til deg selv😊 Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Få videre! Han er over deg og har truffet ei ny. Plager det deg, så slett han på snap.

Anonymkode: cec11...fa3

• Liker 1
Skrevet

Han bruker henne sikkert delvis som rebound og delvis for å vise deg hvor bra catch han er og å gjøre deg sjalu. 

Hvorfor i huleste vet du at hun overnatter ofte, de har vært på hotell sammen og han snakker varmt om henne? Hvor mye kontakt har dere egentlig? Det er ikke normalt å sitte og flashe sin nye dame i trynet på eksen, med mindre man prøver å oppnå noe med det.

Og det virker jo. I stedet for å tenke hurra, han fikk ny dame, nå er jeg iallfall kvitt han, så sitter du her og grubler.

Bare slett han, det er slutt. Om du trenger en unnskyldning så si du skal date noen andre eller noe, og det blir rart med så mye kontakt med eksen.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Min ex gjennom åtte års samliv brukte bare fem dager på å finne seg en ny. Det brydde meg ikke i et sekund. Så er du sikker på at du er ferdig med han? 

Anonymkode: 69d5c...bfe

Hvordan klarte du å ikke bry deg?

Nei jeg er ikke over han, langt i fra. Jeg så bare at jeg måtte komme meg vekk fra han da han ødelag selvbildet mitt osv. Men som sagt har vi hatt mye bra i lag, som gjorde valget utrolig vanskelig.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan klarte du å ikke bry deg?

Nei jeg er ikke over han, langt i fra. Jeg så bare at jeg måtte komme meg vekk fra han da han ødelag selvbildet mitt osv. Men som sagt har vi hatt mye bra i lag, som gjorde valget utrolig vanskelig.. 

Forhold som ikke har vært gode sitter ofte lengre i og er vanskelige å komme over. De som ber deg om å bare gå videre de skjønner ikke helt. Å bli behandlet dårlig over tid kan sette seg i marg og ben. Kanskje du skal ta kontakt med legen og be om å få snakket med noen? Om du føler at du har vært utsatt for psykisk vold kan du også kontakte krisesenteret. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...