Gå til innhold

Nettbutikker skor seg på corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker det er høy inntjening for nettbutikker nå i corona tiden. Tidligere var det alltid runder med spesielle rabatter og ulike tilbud. Nå skjer det knapt. Tenker egentlig at boikott og kjøpestopp hadde vært på sin plass.

Anonymkode: 179a3...581

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du velger jo selv hva du må handle? Om du ikke handler noe får du jo 100% i avslag! :)

Anonymkode: b0da9...332

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenker det er høy inntjening for nettbutikker nå i corona tiden. Tidligere var det alltid runder med spesielle rabatter og ulike tilbud. Nå skjer det knapt. Tenker egentlig at boikott og kjøpestopp hadde vært på sin plass.

Hørt om næringsvett?

Alle private firmaer har som oppgave å tjene penger 

• Liker 8
Skrevet

Alle selgere har mersalg som en viktig oppgave. 
Sånn er det bare. Som forbruker må du ha tunga rett i munnen hvis du har en stram økonomi. Som forbruker har du også makt til å velge butikk selv.

Anonymkode: 51d78...11e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da får du gjøre det så lar du andre få benytte å kose seg med nettshopping.. Nettbutikkene er blitt mye viktigere enn før. Når corona har gått ned så vil ikke nettbutikkene være like interessant. Da vil butikkene rund i landet blomstre igjen.

Anonymkode: 61673...064

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg syns de nettbutikkene jeg handler hos har hatt masse tilbud og kampanjer nå.

Skrevet

Nettbutikker er jo et fantastisk hjelpemiddel nå om dagen. Selvsagt går det bra for de! Og jeg er glad de er der, ellers hadde det fort blitt mangel på ting her i heimen det siste året. 

Å måtte kjøpe varer til fullpris er vel ikke noe å sutre over? Får heller la være å handle da. 

Anonymkode: f84b2...78a

Skrevet

Korona skrives det ikke Corona.

Anonymkode: 63fb8...e52

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den setningen her føles litt uferdig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du velger jo selv hva du må handle? Om du ikke handler noe får du jo 100% i avslag! :)

En gjør ikke det. Med 100% avslag hadde en fått en vare gratis.

Anonymkode: 4c9b2...709

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En gjør ikke det. Med 100% avslag hadde en fått en vare gratis.

Anonymkode: 4c9b2...709

Med så mye avslag, hadde jeg ofret varen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sier den som mangler et vesentlig komma i setningen sin...

Anonymkode: 22b77...6d5

• Liker 3
Skrevet (endret)

"Skor seg på".... selvfølgelig tjener de penger, de butikkene som blir brukt. Og selvfølgelig er det greit. Jeg bruker nettbutikker mer enn før, og det sier ikke lite, for jeg handler nesten alt på nettet fra før.

Ja til nettbutikker som går bra, og som forsyner oss med det vi trenger og vil ha! 👍

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Før du kritiserer rettskrivingen til andre bør du lære deg den gamle gode kommareglene: «Heng ham ikke, vent til jeg kommer».  Eller mente han: «Heng han, ikke vent til jeg kommer»

Anonymkode: 1279f...74f

Skrevet
4 hours ago, Million said:

"Skor seg på".... selvfølgelig tjener de penger, de butikkene som blir brukt. Og selvfølgelig er det greit. Jeg bruker nettbutikker mer enn før, og det sier ikke lite, for jeg handler nesten alt på nettet fra før.

Ja til nettbutikker som går bra, og som forsyner oss med det vi trenger og vil ha! 👍

Jeg ville skrive nesten ordrett det samme. Sko seg på er et negativt ladet uttrykk som ikke passer til det faktum at butikkene selger varene folk trenger til den prisen folk er villige til å betale. Tilbud og etterspørsel. Forøvrig stemmer det heller ikke at det ikke finnes rabatter og tilbud, jeg overøses med tilbud via nyhetsbrev og apper.

Anonymkode: 5fd1d...fc9

Skrevet

Skjønner ikke greia. Skal ikke butikker få lov å tjene penger? Skal vi slutte å handle mat også da?

Anonymkode: b560c...26b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...