AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Denne videoen fikk meg til å tenke. Anonymkode: 7693c...c7b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Mest idiotiske sammenligning - ever! Anonymkode: bddf5...69e 8
Silva Pluvialis Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 De fleste veganere krever vel ikke at de rundt skal følge samme livsstil?? 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Haha. Jeg er vegetarianer, og både kjøper og lager mat med kjøtt til mannen min. Anonymkode: 2d3c5...35d 4
Pillarguri Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Uatskillelig skrev (3 minutter siden): De fleste veganere krever vel ikke at de rundt skal følge samme livsstil?? Jeg kjenner ikke mange veganere, men hadde en kollega som var gift med en veganer. Hun forlangte at han også skulle være veganer selv om han ikke var det minste interessert i det. Han kjøpte hamburger til lunsj hver dag. Da hadde han noen timer på å få kjøttlukten ut av munnen før han skulle hjem. Han gjorde alt han kunne for å tilfredsstille sin strenge kone. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha. Jeg er vegetarianer, og både kjøper og lager mat med kjøtt til mannen min. Anonymkode: 2d3c5...35d I denne tråden var det snakk om veganer. Stor forskjell på å være vegetarianer og veganer. Anonymkode: be6c8...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Mannen spiser 90% plantebasert, men er ikke veganer. Iblant spiser han litt kjøtt. Anonymkode: 9ebe1...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Som alt annet i forhold så er man åpne om alt og velger hva man kan leve med og ikke. En veganer vet at kjæresten spiser kjøtt, så den vet hva den går til. 5 hours ago, Pillarguri said: Jeg kjenner ikke mange veganere, men hadde en kollega som var gift med en veganer. Hun forlangte at han også skulle være veganer selv om han ikke var det minste interessert i det. Han kjøpte hamburger til lunsj hver dag. Da hadde han noen timer på å få kjøttlukten ut av munnen før han skulle hjem. Han gjorde alt han kunne for å tilfredsstille sin strenge kone. Dette er jug Anonymkode: 35547...b6c 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 En bekjent av meg som er fanatisk veganer gjorde slutt med kjæresten fordi de ble ikke enige om hva slags mat de skulle gi eventuelle barn. Kjæresten var pescetarianer (men bare villfisk) og ønsket å ta barna med ut i naturen og fiske. Fyren fortalte meg dette som at det var verdens undergang at hun ville ta barna med og fiske... I frykt for å bli slått ned, så nikket jeg bare og prøvde å komme meg fra samtalen... For ham så hadde det nok vært verre at hun spiste kjøtt enn at hun var utro. Anonymkode: 68cc4...26c 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: En bekjent av meg som er veganer gjorde slutt med kjæresten fordi de ble ikke enige om hva slags mat de skulle gi eventuelle barn. Kjæresten var pescetarianer (men bare villfisk) og ønsket å ta barna med ut i naturen og fiske. Anonymkode: 68cc4...26c Det er helt naturlig. Om kjæresten din er liberal og du er konservativ, så vil det dukke opp mange problemer mtp oppdragelse av barn. Når man vet man kommer til å være sterkt uenige om noe, så kan det være bra å slå opp. Ser ikke problemet her. Anonymkode: 35547...b6c 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Både jeg og mannen er veganere (10 år for meg, 6 år for mannen). Om han hadde spist en burger, biff tartar eller pølse så hadde jeg...sagt ok? Eller, tviler på at jeg hadde sagt noe i det hele tatt. Kanskje var det noe han hadde gått og cravet på i lang tid, slettes ikke verdens undergang om han (eller jeg) hadde spist det. Man går som regel i en og annen felle også, ikke mange mnd siden vi bestilte taco og så hadde de slengt vanlig rømme i tacoen, ble jo litt oppgitt men kastet ikke tacoene for det. Krever heller ikke at vår veganermat lages i egen panne/ på egen grill osv.. Veldig glad for at jeg fant en mann som har tatt valget for dyr og miljø, vi møttes på veganertreff for 5 år siden🥰 Tror ikke jeg hadde klart å være med en som spiste kjøtt daglig (sett alt for mange videoer fra fjøs og slakterier huff og huff). Hadde han vært utro med en annen kvinne hadde vi hatt et langt større problem!! Hadde nok kommet ann på forholdene rundt utroskapet, men tviler på at det hadde blitt oss to videre da. Anonymkode: fb953...aaa 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 Utroskap er selvfølgelig verst. Om mannen min hadde latt som om han var veganer for så å gå å spise kjøtt når han trodde jeg ikke visste om det, så hadde jeg så klart blitt skuffet og sint. Ikke fordi han ønsket å spise kjøtt, men fordi han løy til meg om det. Anonymkode: b532e...cb5 3
Pillarguri Skrevet 17. februar 2021 #14 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som alt annet i forhold så er man åpne om alt og velger hva man kan leve med og ikke. En veganer vet at kjæresten spiser kjøtt, så den vet hva den går til. Dette er jug Anonymkode: 35547...b6c Niks, det er ren skjær sannhet.
deedee_ Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Jeg og samboeren min er veganere begge to, og jeg må si jeg hadde vært skuffet om han plutselig hadde spist kjøtt, fordi jeg da hadde følt at verdiene våre ikke klaffa helt. MEN! Det hadde selvfølgelig ikke kunne sammenlignet seg med hvor skuffa og lei meg jeg hadde blitt om han hadde vært utro. Utroskap er selvfølgelig mye verre. Med det sagt, så kunne jeg aldri vært sammen med noen som ikke var veganer. Noen over her nevnte et par som slo opp på grunn av at de ikke ble enige om hva slags mat fremtidige barn skulle spise, og jeg hadde helt sikkert slått opp med noen over det samme. Det er utrolig viktig for meg at den jeg deler livet mitt med har samme verdier som meg på det området. Endret 17. februar 2021 av deedee_ 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jug Anonymkode: 35547...b6c Virkelig? Kjenner du Pillarguri, hennes tidligere kollega, eller hans kone? Kan du ikke komme med fakta da, siden du tilsynelatende sitter og ruger på den for deg selv? Anonymkode: 270b4...681 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 Pillarguri skrev (11 timer siden): Jeg kjenner ikke mange veganere, men hadde en kollega som var gift med en veganer. Hun forlangte at han også skulle være veganer selv om han ikke var det minste interessert i det. Han kjøpte hamburger til lunsj hver dag. Da hadde han noen timer på å få kjøttlukten ut av munnen før han skulle hjem. Han gjorde alt han kunne for å tilfredsstille sin strenge kone. Det eneste dette forteller er at denne mannen er feig og konfliktsky. Hun tvang ham vel ikke til å være sammen med henne, og han kunne gå ut av forholdet når som helst. Anonymkode: 2d3c5...35d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 Pillarguri skrev (11 timer siden): Jeg kjenner ikke mange veganere, men hadde en kollega som var gift med en veganer. Hun forlangte at han også skulle være veganer selv om han ikke var det minste interessert i det. Han kjøpte hamburger til lunsj hver dag. Da hadde han noen timer på å få kjøttlukten ut av munnen før han skulle hjem. Han gjorde alt han kunne for å tilfredsstille sin strenge kone. Psykisk terror Anonymkode: 339ac...f42 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 Dama mi er veganer, og jeg elsker å spise roastbiff av magen til min elskerinne på pur faen. Anonymkode: 174a9...6b5 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dama mi er veganer, og jeg elsker å spise roastbiff av magen til min elskerinne på pur faen. Anonymkode: 174a9...6b5 Spesielt Anonymkode: a2574...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå