AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #21 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Betaler man for Tinder så kan man sette lokasjonen til oslo selvom man er i Sarpsborg. Hvor som helst egentlig. Så km har ingenting å si. Du kan sveipe hvor du vil, men flytter ikke din egen lokasjon. For å gjøre det kreves det endel triksing med falsk GPS-posisjon, vpn etc. Jeg gjorde et forsøk med det i går, og Tinder har gjort noen grep for å ikke gjøre det enkelt. Anonymkode: 31507...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #22 Del Skrevet 18. februar 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er veldig sikker på at han ikke har to telefonnumre, han har ingen grunn til å ha det, og tviler på at han skulle skaffet seg et ekstra nummer bare for å ha en tinderprofil registrert på et annet nummer. Hvis han skulle laget seg tinder, så ville han jo mest sannsynlig brukt sitt eget nummer. Jeg velger å tro han på denne rett og slett. Hvis han lyver så er det utrolig godt gjennomført. Men jeg lurer på hvem i helvete som har opprettet profil med hans bilder på. Anonymkode: 8622e...760 Du får selv vurdere sannsynligheten for det ene og det andre. - Jeg har et ekstra kontantkort-sim. Kan ha begge i telefonen samtidig også, og enkelt aktivere/deaktivere. Man kan ha ene/andre eller begge aktivt. Bestillte faktisk dette simkortet for å registrere meg på tinder, da jeg har klart å bli sperret fra tinder (feil, men tinder har ingen ankeprosess) - SIM-kortet trengs kun ved opprettelse av profilen med telefonnummer. Det koster heller ikke ei krone å motta denne ene meldingen. - De fleste bruker vel en separat epostadresse for dating? Burde ihvertfall... - Som noen skrev over her. Etter man har opprettet kontoen er det bare å fjerne app og kontodetaljer (cache) fra telefonen, så kan man fortsette med PC (i inkognito-modus). Man trenger ikke være utspekulert for å gjøre slikt. Mange verdsetter privatlivet sitt og det er heller ikke noe morsomt når man deler skjerm etc. på jobb og diverse notifications og chats dukker opp, eller dumme addresser i addresselinja på nettleseren vises. Det er rett og slett bare smart å separere ting. Spesiellt for oss som jobber med IT eller mye skjermdeling, presentasjoner, etc. Anonymkode: f73f2...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå