Gå til innhold

Kan man ha flere tinderprofiler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Betaler man for Tinder så kan man sette lokasjonen til oslo selvom man er i Sarpsborg. Hvor som helst egentlig. Så km har ingenting å si.

Du kan sveipe hvor du vil, men flytter ikke din egen lokasjon.  For å gjøre det kreves det endel triksing med falsk GPS-posisjon, vpn etc. Jeg gjorde et forsøk med det i går, og Tinder har gjort noen grep for å ikke gjøre det enkelt.  

Anonymkode: 31507...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er veldig sikker på at han ikke har to telefonnumre, han har ingen grunn til å ha det, og tviler på at han skulle skaffet seg et ekstra nummer bare for å ha en tinderprofil registrert på et annet nummer. Hvis han skulle laget seg tinder, så ville han jo mest sannsynlig brukt sitt eget nummer. 

Jeg velger å tro han på denne rett og slett. Hvis han lyver så er det utrolig godt gjennomført. Men jeg lurer på hvem i helvete som har opprettet profil med hans bilder på. 

Anonymkode: 8622e...760

Du får selv vurdere sannsynligheten for det ene og det andre.

- Jeg har et ekstra kontantkort-sim. Kan ha begge i telefonen samtidig også, og enkelt aktivere/deaktivere. Man kan ha ene/andre eller begge aktivt. Bestillte faktisk dette simkortet for å registrere meg på tinder, da jeg har klart å bli sperret fra tinder (feil, men tinder har ingen ankeprosess)

- SIM-kortet trengs kun ved opprettelse av profilen med telefonnummer. Det koster heller ikke ei krone å motta denne ene meldingen.

- De fleste bruker vel en separat epostadresse for dating? Burde ihvertfall...  

- Som noen skrev over her. Etter man har opprettet kontoen er det bare å fjerne app og kontodetaljer (cache) fra telefonen, så kan man fortsette med PC (i inkognito-modus).

Man trenger ikke være utspekulert for å gjøre slikt. Mange verdsetter privatlivet sitt og det er heller ikke noe morsomt når man deler skjerm etc. på jobb og diverse notifications og chats dukker opp, eller dumme addresser i addresselinja på nettleseren vises. Det er rett og slett bare smart å separere ting. Spesiellt for oss som jobber med IT eller mye skjermdeling, presentasjoner, etc. 

Anonymkode: f73f2...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...