Gå til innhold

Kan man ha flere tinderprofiler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så venninna fant kjæresten min på tinder. Noe jeg ble sjokka over, og jeg konfronterte kjæresten min. Kjæresten min viste meg telefonen sin, ingen det var ingen tinder der og han sier at noen må ha laget en fake profil med hans navn og stjålet bildene hans fra facebook. Han viste meg telefonen umiddelbart, så det er ikke slik at han kunne rukket å slettet noe før han viste meg det. 

Så lastet han ned tinder, opprettet en fake jenteprofil, kjøpte tinder gold og svipet gjennom helt til han fant profilen med bildene av han, han viste meg den, og den profilen viser at den befinner seg 2 km unna. Han superliket den. 

Så da er det kanskje mest sannsynlig at han forteller meg sannheten? Finnes det noen som helst mulighet for det første ha flere tinderprofiler? Stille det inn slik at den ene viser feil avstand? 

Synes det er skikkelig ekkelt, er det noen som prøver å ødelegge for han? Når man registrerer seg på tinder så må man jo registrere seg med telefonnummer? Og da er det vel ikke mulig å ha flere profiler med mindre man har mange numre? 

Anonymkode: 8622e...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart man kan, men da må man også har flere telefonnumre.

Anonymkode: 646f8...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo alltid låne nr’et til mamma, pappa, bestemor etc for å opprette en profil. 

Helt sjukt hvis noen innenfor 2km har oppretta profil med typen din sine bilder da.. Men tviler ikke et sekund. Må få personen bak profilen i tale da, så møtes ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Klart man kan, men da må man også har flere telefonnumre.

Anonymkode: 646f8...080

Det tviler jeg på at han har. Så det er umulig å registrere seg uten å oppgi telefonnummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Frøyamor said:

Man kan jo alltid låne nr’et til mamma, pappa, bestemor etc for å opprette en profil. 

Helt sjukt hvis noen innenfor 2km har oppretta profil med typen din sine bilder da.. Men tviler ikke et sekund. Må få personen bak profilen i tale da, så møtes ;) 

Det har han nok ikke gjort. Ser ikke helt hensikten med å opprette profil med sitt navn og bilder, men ikke eget telefonnummer?

Ja, synes det er sykt ekkelt. Det må i såfall være noen han kjenner. Alderen på profilen var feil, men ellers var det hans navn og bilder. Typen min superlika profilen, så vi får se hva som skjer. Håper profilen liker han tilbake og at vi kan finne ut hvem det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tviler jeg på at han har. Så det er umulig å registrere seg uten å oppgi telefonnummer?

Å ha flere telefonnummere er da ikke så uvanlig. Jeg har et hos Telia og et hos Telenor i tilfelle den ene eller andre svikter/ikke har dekning etc.

Anonymkode: fe307...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

plot twist: det er en plan av venninna di som ba en annen venninne av venninna di som oppretta profilen på tinder, for å skape splittelse mellom dere to ;O

neidajoda vet ikke

Anonymkode: 8a09f...ea2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har han nok ikke gjort. Ser ikke helt hensikten med å opprette profil med sitt navn og bilder, men ikke eget telefonnummer?

Ja, synes det er sykt ekkelt. Det må i såfall være noen han kjenner. Alderen på profilen var feil, men ellers var det hans navn og bilder. Typen min superlika profilen, så vi får se hva som skjer. Håper profilen liker han tilbake og at vi kan finne ut hvem det er. 

Mente at noen andre eventuelt hadde lånt seg en telefon, ikke typen din. Sorry hvis det var uklart :) 

På måten typen din reagerte virker det ikke som det er hans profil, tror det heller er noen som vil lage faen mellom dere. Sjalu x-dame? Dårlige veninner som elsker drama? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Å ha flere telefonnummere er da ikke så uvanlig. Jeg har et hos Telia og et hos Telenor i tilfelle den ene eller andre svikter/ikke har dekning etc.

Anonymkode: fe307...c10

Jeg er helt sikker på at han ikke har flere telefonnumre. 
Og når avstanden på profilen er to km unna han, så må det jo være noen som kødder med han? 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

plot twist: det er en plan av venninna di som ba en annen venninne av venninna di som oppretta profilen på tinder, for å skape splittelse mellom dere to ;O

neidajoda vet ikke

Anonymkode: 8a09f...ea2

Man begynner jo å lure. Men når vi har sett tydeligere på bildene, så har flere av bildene en slik svart kant under seg, så det ser ut som de er screenshotta fra instagram (nattmodus). Man ser også at bildene har dårligere kvalitet enn orginalbildet, så det kan se ut som om at de er hentet fra instagram eller facebook. Det som er ubehagelig er at han har privat instagram, så man må følge han for å se bildene/være venn med han på face for å se bildene. Da er det jo noen som kjenner han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke mailen hans og se når siste Mail fra tinder er. En god utro person kan lett slette appen feks for hver gang. Og får den opp igjen når personen går på jobb. Og km stemmer ikke alltid. Jeg har opplevd at den ikke stemmer og jeg og venninnen min har Match med samme mann og da vi var sammen for et par uker siden, vise km forskjellig.

Anonymkode: 4d01f...256

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan sjekke mailen hans og se når siste Mail fra tinder er. En god utro person kan lett slette appen feks for hver gang. Og får den opp igjen når personen går på jobb. Og km stemmer ikke alltid. Jeg har opplevd at den ikke stemmer og jeg og venninnen min har Match med samme mann og da vi var sammen for et par uker siden, vise km forskjellig.

Anonymkode: 4d01f...256

Ja, men kan man da opprette ny profil og ha en annen profil samtidig? Han opprettet jo ny fake jenteprofil, og vi fant jo profilen med hans bilder på. Så hvis han hadde slettet profilen sin, så ville jo ikke den dukket opp, pluss at avstanden ville vel ikke rørt på seg? Han har heller ikke vært hjemmefra i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan kontrollere den andre profil fra PC (med annet nr). 
Når jeg sitter med mobil og PC i samme rom (har kun ett nr og Tinder profil) så viser avstandene 1 km forskjell i distanse til en jeg chatter med. 

Anonymkode: 79260...c01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det går an, ikke mens man har en aktiv profil i alle fall. Jeg prøvde å opprette en mannlig profil en gang, for moro, bare for å se om jeg kunne se min egen profil osv, men det gikk ikke, selv om jeg brukte en annen epost adresse. Den er knyttet mot telefonnummeret, så da må han i så fall ha ulike telefonnummer. Så det virker som han forteller sannheten (da virker det jo nesten som at noen venner har opprettet den, eller at noen har hacket instagramkontoen eller noe og fått tak i hans bilder, og bruker de for å lure andre?), eller så er han utrolig god til å lyve..

Anonymkode: bcedd...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke det går an, ikke mens man har en aktiv profil i alle fall. Jeg prøvde å opprette en mannlig profil en gang, for moro, bare for å se om jeg kunne se min egen profil osv, men det gikk ikke, selv om jeg brukte en annen epost adresse. Den er knyttet mot telefonnummeret, så da må han i så fall ha ulike telefonnummer. Så det virker som han forteller sannheten (da virker det jo nesten som at noen venner har opprettet den, eller at noen har hacket instagramkontoen eller noe og fått tak i hans bilder, og bruker de for å lure andre?), eller så er han utrolig god til å lyve..

Anonymkode: bcedd...227

Jeg er veldig sikker på at han ikke har to telefonnumre, han har ingen grunn til å ha det, og tviler på at han skulle skaffet seg et ekstra nummer bare for å ha en tinderprofil registrert på et annet nummer. Hvis han skulle laget seg tinder, så ville han jo mest sannsynlig brukt sitt eget nummer. 

Jeg velger å tro han på denne rett og slett. Hvis han lyver så er det utrolig godt gjennomført. Men jeg lurer på hvem i helvete som har opprettet profil med hans bilder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har fler facebookprofiler så kan man hvertfall lage en konto per profil. 

Jeg veit det går an å endre avstanden også, fordi det var ei dama der inne som kødde med at hun var mindre enn èn meter unna. Du må nok ha tiden pluss for å få det til. 

Det kan hende at han enten har godt dette, og sletter appen når den ikke er i bruk (brukeren er likevel der) Eller om noen andre har laget en falsk profil, eller at han rett og slett har en profil på noen andres mobil. Eller eventuelt en ekstra mobil som ligger hjemme hos seg selv.

Anonymkode: b6f9e...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler man for Tinder så kan man sette lokasjonen til oslo selvom man er i Sarpsborg. Hvor som helst egentlig. Så km har ingenting å si.

Har han ingenting å skjule så har han ikke noe imot å vise deg bank kontoen sin. Der er det vanskelig å skjule betalingen 😉

En kan fint ha to Tinder kontoer

Anonymkode: 99e7b...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kryr vel av falske profiler på Tinder (og de fleste andre sjekkesteder) ? 
Jeg leser stadig om folk som opplever at bildene deres blir brukt til å lage en falsk profil, så om det er noen som har gjort det i dette tilfellet er vel ikke det en stor bombe

Anonymkode: ca739...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor langt borte bor venninna di ?

Anonymkode: 10e21...6a8

Vil tippe 2 km :P Hehe

Anonymkode: ca739...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Betaler man for Tinder så kan man sette lokasjonen til oslo selvom man er i Sarpsborg. Hvor som helst egentlig. Så km har ingenting å si.

Har han ingenting å skjule så har han ikke noe imot å vise deg bank kontoen sin. Der er det vanskelig å skjule betalingen 😉

En kan fint ha to Tinder kontoer

Anonymkode: 99e7b...983

Dette, ja. 

Anonymkode: 79260...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...