AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hei! jeg skal på intervju som butikksjef på vero moda, jeg lurer på om det er flere der ute som har / eller har jobbet som butikksjef hos vero moda som kan si meg litt om hva tanker / du syns om jobben?? - lønn, bonus, miljø, press, arbeidstider osv osv - positivt / negativt? jeg er veldig usikker da jeg har hørt forskjellig meninger.. Anonymkode: 689b8...4bf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Helgearbeid Jobbe når folk er syke Helt vanlig lønn, samme som butikkmedarbeider på rema Det er en grunn til at såkalte butikksjefer på klesbutikker og kiosker er i 20-åra, fordi eldre ikke finner seg i dårlige arbeidsvilkår Anonymkode: c3bf9...58f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har ikke vært butikksjef på Vero Moda, men jeg var på flere intervju vedrørende en tilsvarende stilling i en annen klesbutikk. Selv på andregangsintervju kunne de ikke gi meg et svar på hva lønna ville ligge på. Regionssjefen sa det var et varselflagg at jeg bare planla å jobbe i et år for så å fortsette på studier - til tross for at hun nevnte at hun selv gjorde det samme for noen år siden. Jeg fikk jobben, men valgte å takke nei. Anonymkode: a8823...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå