AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg vurderer å søke på master som helsesykepleier. Men aner ikke om det er lett/vanskelig å få jobb? Har lang erfaring som sykepleier og jobber nå i NAV.. Noen som er helsesykepleier her og vet hvordan jobb mulighetene er? Anonymkode: 3ed05...226
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Jobber i en liten kommune i nord, og her er kommuneøkonomien dårlig. 2,5 stillinger nedskjært de siste 2 årene på helsestasjonen. En merkantil. Så tror ikke det er det letteste. De som innehar stillingene er gjerne tilsatt lenge 😕 men kanskje lettere andre steder? Burde heller økt, stort behov for skolehelsesykepleiere, bl.a! Anonymkode: c8366...e16
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Jobber i en større kommune. Vi mangler hele tiden helsesykepleiere. Jeg var ferdig utdannet for noen år siden, men samtlige på kullet mitt hadde fått jobb som helsesøster (som det da het) før utdanningen var avsluttet. Det har blitt opprettet mange nye stillinger de siste årene. Følg med på NAV jobbsøk en periode, så får du en viss peiling. Anonymkode: 0d50a...28a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Det er ofte vanskeligere å komme inn på selve studiet enn å få seg jobb. Anonymkode: 14a88...f27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå