Gå til innhold

Min favoritt erotikk-forfatter gir bort boken sin gratis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nylig forelsket meg i erotikk-bøker, og elsket Ellie Sands sin bok: Selling Out To My Boyfriend's Boss.

Den må sies å være på den øverste (!) delen av skalaen når det kommer til "heithet", og hun beskriver alt i så utrolig bra detalj, med masse fokus på hva hovedpersonen opplever og føler om de spesielle situasjonene hun ender opp i 😛  Noe jeg opplevde som usedvanlig pirrende.

Nå har hun sluppet en ny bok i serien, og gir bort den første gratis på Amazon, så tenkte jeg skulle dele det med alle her inne som elsker skikkelig heite bøker 😛

https://www.amazon.com/gp/product/B08RYN2RW7/ref=dbs_a_def_rwt_hsch_vapi_tkin_p1_i0

God lesning!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips!

Kan tipse om en charity-samling av 22 bøker for sånn 3 dollar eller noe. Har ikke lest ennå så vet ikke om det er noen gode inni der, men har funnet nye favoritter i sånne samlinger før :)

https://books2read.com/AnyoneButYouBoxSet?fbclid=IwAR1fcThaFZpxaDK_S47WUvzNAiqG970hYcRXd-wRJ37KyS7NWoyPlamR9BE

Anonymkode: dbec0...19f

Takk for at du deler! Jeg prøver å finne nye ting, men det er rart med det; man blir litt bergtatt av en bokserie, slik som med den jeg nevnte over, og da vil man bare ha den neste boken i den serien 😛 Men man må bare prøve nye ting, så får man også nye favoritter.

Skrevet
KamillaVal skrev (1 minutt siden):

Takk for at du deler! Jeg prøver å finne nye ting, men det er rart med det; man blir litt bergtatt av en bokserie, slik som med den jeg nevnte over, og da vil man bare ha den neste boken i den serien 😛 Men man må bare prøve nye ting, så får man også nye favoritter.

Absolutt :) Det er jo det de vet, når de velger å gi bort bok 1 eller la den inngå i en billigsamling. Liker folk det så kjøper de resten av serien ;)

Anonymkode: dbec0...19f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...