Gå til innhold

Vanlig pris på legetime?

Anbefalte innlegg

Var hos fastlegen og fikk nå en regning på SMS på 347kr. Var en "akutt time" som jeg fikk samme dag, i tillegg til noen blodprøver som ble tatt. Er det vanlig at dette koster 347kr? Mener å huske at legebesøk pleide å ligge nærmere halvparten.

Anonymkode: c2a22...2f3

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1452024-vanlig-pris-p%C3%A5-legetime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En betaler for blodprøvene. Og er legen allmennlege (spesialist) er det også dyrere

Anonymkode: a42c0...358

Poenget er at prisene har økt mye.Og at de tar betalt for ting som ikke inngår i egenandel eller frikort, slik var det ikke før. 

Anonymkode: 91439...822

Må være lenge siden du var til lege om du mener prisen var ca halvparten. Var prisøkning ved årsskiftet. Jeg var hos legen i dag betalte 266,- Legen er ikke spesialist i allmennpraksis, tror de er ca 40,- dyrere. Så kommer fakturagebyr, prisen du nevner hørtes helt normalt ut. Leger kan ikke takste pasienten ekstra for vanlige blodprøver om du har vært inne til time.  

Anonymkode: 67de0...0cb

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vet da f@{n hva som har skjedd. Men jeg betaler mye mer enn før. Utstyr som litt lunka vann fra springen koster masse penger. Gjør meg forbanna!

Anonymkode: 91439...822

Hva brukte legen lunka vann fra springen til? 

Anonymkode: 39c4b...c2e

• Liker 1

Annonse

I oktober betalte jeg 271,- for en akuttime med blodprøve, i desember betalte jeg akkurat det samme for en ordinær time uten blodprøve.  Legen er spesialist i allmennmedisin tror jeg.

Anonymkode: d895b...d51

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...