AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg har nylig blitt sammen med en fyr som jeg er usikker på, syns han kan være litt pågående i blant. Hva slags seksuell oppførsel syns du er uakseptabel i starten av en relasjon? Anonymkode: 7fc87...581
visp Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Du må nesten komme med et eksempel. Det er jo mye som kan være uakseptabelt så det er litt lettere om du sier hva du har reagert på så man vet hvilket nivå man skal legge seg på? 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 visp skrev (Akkurat nå): Du må nesten komme med et eksempel. Det er jo mye som kan være uakseptabelt så det er litt lettere om du sier hva du har reagert på så man vet hvilket nivå man skal legge seg på? Lurer på hva andre mener er uakseptabelt. Syns bare mannen utfordrer meg litt, litt mer enn jeg er vant til, derfor jeg var nysgjerrig på hva andre reagerer på. Anonymkode: 7fc87...581
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Partner skal behandle deg med respekt og ikke trå over dine grenser, hvis han gjør det ville jeg kuttet tvert. Du må forøvrig være tydelig på hvor grensene dine går, han er tvilsomt tankeleser.
Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Det er hvor din grense går som er det viktig. Det er ingen fasit. Det er uakseptabelt om han går over grensene dine og utsetter deg for uønskede seksuelle handlinger. 4
visp Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hva andre mener er uakseptabelt. Syns bare mannen utfordrer meg litt, litt mer enn jeg er vant til, derfor jeg var nysgjerrig på hva andre reagerer på. Anonymkode: 7fc87...581 Menn pleier ikke å holde tilbake noe særlig selvom det er første gang. Hadde han dratt inn rare greier helt i begynnelsen så hadde jeg reagert.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Partner skal behandle deg med respekt og ikke trå over dine grenser, hvis han gjør det ville jeg kuttet tvert. Du må forøvrig være tydelig på hvor grensene dine går, han er tvilsomt tankeleser. Han blir så kåt at han ikke hører på hva jeg sier, men gir seg når jeg er bestemt nok. Anonymkode: 7fc87...581 1
StripeteOstepop Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 For min del er det pågående hinting om sex i alle former når jeg har gitt tydelig uttrykk for at det ikke er noe jeg ønsker. Jeg har heller ikke sex første gang jeg møtet noen, sjeldent andre gangen heller. Dumper de meg fordi jeg har grenser for meg selv og hva jeg synes er ok, eller fordi de mener det går for sakte frem - så tenker jeg at det er deres tap. Sex er viktig i et forhold ja, men det er greit å bli kjent også. For meg er sex veldig intimt. 8
Tessa12 Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Det kommer helt an på personen, hvor frigjort/erfaren denne er. Og hva man selv har opplevd og aksepterer. Noen er veldig forsiktige og går rolig frem, andre er mer rett på, ingen fasitsvar på dette. Det er heller ingen andre som kan si hva som er greit for akkurat deg heller. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han blir så kåt at han ikke hører på hva jeg sier, men gir seg når jeg er bestemt nok. Anonymkode: 7fc87...581 Håper du skjønner at det ikke er akseptabelt. Hvordan blir han da med alkohol innabords? Jeg har hatt kjæreste før som kunne forsyne seg selv uten at jeg ville det, men som stoppet når han så at jeg gråt. Det er jo faktisk overgrep. Jeg ville tatt dette du nevner som ett stort rødt flagg.
Gjest Alterego666 Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har nylig blitt sammen med en fyr som jeg er usikker på, syns han kan være litt pågående i blant. Hva slags seksuell oppførsel syns du er uakseptabel i starten av en relasjon? Anonymkode: 7fc87...581 Det er opp til deg å definere hva som er akseptabelt for deg. KG kjenner ikke din seksualitet og/eller intimgrenser. Dersom du er usikker over tid, kan det være lurt å ta en alvorlig samtale med fyren.
Gorgonzola Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har nylig blitt sammen med en fyr som jeg er usikker på, syns han kan være litt pågående i blant. Hva slags seksuell oppførsel syns du er uakseptabel i starten av en relasjon? Anonymkode: 7fc87...581 Hvorfor har du det? 11
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Håper du skjønner at det ikke er akseptabelt. Hvordan blir han da med alkohol innabords? Jeg har hatt kjæreste før som kunne forsyne seg selv uten at jeg ville det, men som stoppet når han så at jeg gråt. Det er jo faktisk overgrep. Jeg ville tatt dette du nevner som ett stort rødt flagg. Han hører på meg, men "in the moment" kan det bli for mye, men han gir seg når jeg er bestemt nok. Jeg liker han, men... jeg vet ikke. (hadde han ikke gitt seg før jeg begynte å gråte ville jeg forlatt han, men må være ganske bestemt i blant før han gir seg, det er snakk om noen sekunder, men blir likevel usikker.) Anonymkode: 7fc87...581
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han blir så kåt at han ikke hører på hva jeg sier, men gir seg når jeg er bestemt nok. Anonymkode: 7fc87...581 😬😬😬 Dette hadde jeg ikke likt, nei. Det er greit å være tent, men jeg er i alle fall avhengig av at fyren er lydhør nok til å høre etter uten at jeg trenger å bli morsk. Anonymkode: 3399f...c49 5
Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2021 #15 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han blir så kåt at han ikke hører på hva jeg sier, men gir seg når jeg er bestemt nok. Anonymkode: 7fc87...581 Rødt flagg. 🚩 Om han allerede i starten av forholdet ikke tar hensyn til grensene dine så vil han nok ikke begynne med det når han blir enda mer varm i trøya. I starten viser man seg fra sitt beste. Det som er dårlig i starten blir sjeldent bedre, heller verre. Ta deg selv på alvor og lytt til magefølelsen. Du er viktig! 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 Tessa12 skrev (5 minutter siden): Det kommer helt an på personen, hvor frigjort/erfaren denne er. Og hva man selv har opplevd og aksepterer. Noen er veldig forsiktige og går rolig frem, andre er mer rett på, ingen fasitsvar på dette. Det er heller ingen andre som kan si hva som er greit for akkurat deg heller. Dette er den store forskjellen på oss, jeg er forsiktig og liker å ta det rolig mens han er rett på. Anonymkode: 7fc87...581
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Gorgonzola skrev (3 minutter siden): Hvorfor har du det? Jeg er usikker på han fordi han er litt for pågående seksuelt. Anonymkode: 7fc87...581
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Han blir så kåt at han ikke hører på hva du sier? Man mister ikke hørselen av å være kåt, og det er ille bare det at du faktisk må si fra. Når man er kåt skal man nyte hverandre og være opptatt av andres nytelse. Høres ikke ut som han har sex med et menneske, han bare knuller på? Hvor er du oppi dette? Har han i det hele tatt spurt hva du liker? Har du sagt fra utenom sex at dette går ikke? Ville løpt fort som bare f, han der tenker kun på seg selv og det kan potensielt bli farlig for deg. Anonymkode: e443f...3d2 7
Tessa12 Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er den store forskjellen på oss, jeg er forsiktig og liker å ta det rolig mens han er rett på. Anonymkode: 7fc87...581 Nettopp, da er det kanskje sånn at han ikke er noe for deg. Det er kun du som kan føle det, ingen andre. Du skriver jo at du i utgangspunktet er usikker på han. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #20 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han blir så kåt at han ikke hører på hva du sier? Man mister ikke hørselen av å være kåt, og det er ille bare det at du faktisk må si fra. Når man er kåt skal man nyte hverandre og være opptatt av andres nytelse. Høres ikke ut som han har sex med et menneske, han bare knuller på? Hvor er du oppi dette? Har han i det hele tatt spurt hva du liker? Har du sagt fra utenom sex at dette går ikke? Ville løpt fort som bare f, han der tenker kun på seg selv og det kan potensielt bli farlig for deg. Anonymkode: e443f...3d2 Han har spurt hva jeg liker og har fortalt han, men jeg merker at fyren er mye mer kåt enn meg og blir veldig pågående. Er som sagt forsiktig og spesielt i starten av et forhold. Anonymkode: 7fc87...581 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå