Gjest GreenSky Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 ... synes jeg er nammenam. Spiser det som snop, akkurat som jeg gjør med oliven. Dro fram en boks på jobben i dag, som jeg skulle kose meg med. Fikk kommentarer som "jøss, hva er det!?" og "æææææsj". Men er det så uvanlig/sjeldent? :klø:
Plym Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Det er kanskje uvanlig, men jeg synes ikke det er det spor rart. Det er jo stønnegodt. Spiser det som snacks selv, jeg.
Gjest 1111 Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 (endret) Så lenge du syns det er godt så ser jeg ikke noe problem med det :-D Selv kan jeg finne på å spise masse rare ting til snacks, og jeg får alltid kommentarer som "eeeeekkelt!" og "hææ? spiser du det deeeer?". Spiser gjerne mais på boks med litt salt på til snacks jeg Endret 19. august 2005 av Rhiakath
Gjest Catwoman Skrevet 20. august 2005 #6 Skrevet 20. august 2005 Artisjokkhjerter er jo godt da, har maulet det mye jeg og. Helt til jeg en dag ble lei Men jeg er oså sånn som kan knaske i meg mye rart. Kjøpe hel artisjokk har jeg gjort kun en gang.... så mye styr for så lite mat... nei det er enklere med de på boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå