nanban Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei. Er det noen som skal ha solist,kor, trompet el. i kirken? Hvor mye koster det? Hva skal de spille synge? -Jeg synes orgel ødelegger ALL musikk. Kunne tenke meg å komme inn til noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Kan du inte ha piano i kyrkan? Det låter jätte fint, vi brukar ha det i kyrkan vid advent och liknande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #3 Del Skrevet 10. mars 2002 Heisann ) Vi hadde trompetsolo i bryllupet vårt. Trompeten spillte sammen med orgelet både på innmasj, utmasj, på salmene og en egen solo midt i vielsen. Det fine med trompet, er at du liksom ikke hører orgelet så godt da . Vi hadde Mendelsohn inn, What a wonderful world midt i, Bruremasj av Jan Magne Førde ut.(Kjempefin) Vi betalte 1500 kroner, og det syntes vi det var verd mht. hvor mye det "løftet" bryllupet. Dersom du bor i Oslo området vil jeg gjerne anbefale vår flinke trompetist: Hun heter Randi, og treffes på tlf. 41 21 83 09 Lykke til Hilsen fra Anine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 10. mars 2002 #4 Del Skrevet 10. mars 2002 Har vært i et bryllup (var i et kapell) de hadde bare en trio til å spille (filolin, kontrabass og cello?) Det var heelt nydelig! Kan også anbafale piano, men det kan være ganske "overdøvende" d også. Eller gitar! som er kjempefint!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 10. mars 2002 #5 Del Skrevet 10. mars 2002 Det er nydelig med fele som spiller brudemarsj på veg ut av kirken. Det skal vi ha. Skal også ha soloartist, jeg synes det hører med. Men alt kommer jo an på hva man liker da. Pris avhenger oftest av om artisten er ettertraktet eller ikke. Musikken vi skal ha kommer på ca 4000-5000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 En korgruppe som synger alene uten orgel kan også være fint og stemningsfullt. Mange av de norske brudemasjene egner seg for dette. Sangerne synger da : dam-dam da dam,,,, ) Bryllups-sangeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #7 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg elsker orgel, men hva med gitar - det blir ofte ganske flott i en Kirke dersom det er en som faktisk kan spille flott da. Fiolin som noen andre her nevnte er jo flott det også. Jeg var i bryllup (Skotsk par) der de hadde sekkepipe skikkelig stilig og veldig rørende Harpe eller trompet. Min svigerinne hadde fått inn et helt korps til å spille når de gikk inn og ut det var tøft med trompet gitt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå