AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jente på 24 år her. Det var en tid der jeg satt på gaysir og ble kjent med en gutt. Dette er flere år siden. Kanskje 5 år siden. vi har møttes en gang, han har kjæreste. Og jeg føler meg litt ferdig med nettvenner og jeg er ikke interessert i å møtes og bli bedre kjent. Det kan nesten virke som om han kan være interessert i meg noen gange, til tross han har kjæreste. Jeg er bare ikke interessert i å ha den kontakten lenger. Men jeg er så utrolig feigt. Jeg føler jeg ikke har noen god grunn til å fortelle han at jeg ikke lenger er interessert i det vi har, og da føles det enklere å ghoste, selvom jeg vet det er veldig veldig feigt. Jeg får så vondt av han også om jeg sier i fra eller om jeg ghoster. Jeg vet dette høres veldig egostisk ut. Jeg er bare ikke interessert i å ha nettvenner lenger og jeg er ikke interessert i å ta vennskapet videre. Noen ganger kan jeg gå lenge å ignorere han, mens andre ganger svarer jeg han og sender han ting osv. Men det er jo ikke bra å sende så ulike signaler. Jeg vet jeg er kjempe feig. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 9b9c7...63f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Ok, det er en kjip problemstilling du er i. Jeg tror det beste du kan gjøre er å ikke hale det ut, samt la vær å ta han inn og ut av varmen. Når det er sagt så vil jeg gjerne si, vær litt grei med deg selv. Altså, toxic og toxic. Det er ikke ideelt, men venner vokser fra hverandre, velger ulike liv, ting skjer og det er greit. Du er ikke forpliktet til å være venner med noen.. Det er faktisk lov å velge hvilken venner du vil ha og hvilke typer relasjoner du vil ha (internett eller ikke). Jeg tenker det er uproblematisk å kutte den relasjonen. Bare slutt med meldinger. Hvis du tenker deg om har du helt sikkert en god del tidligere vennskap som har endt slik (kontakten har dabbet av), uten at du er emosjonelt skadet av den grunn. Jeg syntes du virker som en omsorgsfull person jeg! Håper det hjalp med innspillet, og lykke til. Anonymkode: f28a0...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå