Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at det er voldsomt så markerte kinnbein mange av disse kjendisdamene har fått.

Alle har jo fått hamsterkjaker..

Vendela Kirsebom, Sandra Lyng Haugen(litt usikker-hun har høye kinnbein fra før av), Sissel Kyrkjebø, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Linni Meister og andre jeg ikke husker navnet på her.

Anonymkode: 08b9c...fdc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har lagt merke til at det er voldsomt så markerte kinnbein mange av disse kjendisdamene har fått.

Vendela Kirsebom, Sandra Lyng Haugen(litt usikker-hun har høye kinnbein fra før av), Sissel Kyrkjebø, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Linni Meister og andre jeg ikke husker navnet på her.

Eksempelbilder?

Anonymkode: 58f8e...ed3

• Liker 1
Skrevet

Hamsterfjes? 

Skrevet

Det er jo hamsterår sånn ca hvert 4-5 år. 

Anonymkode: 1774f...bf1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo hamsterår sånn ca hvert 4-5 år. 

Anonymkode: 1774f...bf1

Nei, det er vel lemmen du tenker på.

Anonymkode: a8328...497

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte med en gang på hun Kathrine Heigl....

Anonymkode: e67ba...a09

• Liker 1
Skrevet

Er hamsterfjes = høye kinnbein?

Det var litt forvirrende i så fall, for hamstere har da ikke høye kinnbein. Og det er faktisk noe som kalles hamsterposer når det kommer til ansiktsform (google it), og det er når kinn/hud henger på sidene som i bildet under.

Denne hengende huden kan man unngå bl.a. med fillers i kinnene som løfter kinnbeinene og som jeg tror er det du sikter til. Så det du tenker på er egentlig omtrent det motsatte av et hamstertryne. 

Bilderesultater for hamsterposer

Takk for meg. 

Anonymkode: 3c095...f58

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er hamsterfjes = høye kinnbein?

Det var litt forvirrende i så fall, for hamstere har da ikke høye kinnbein. Og det er faktisk noe som kalles hamsterposer når det kommer til ansiktsform (google it), og det er når kinn/hud henger på sidene som i bildet under.

Denne hengende huden kan man unngå bl.a. med fillers i kinnene som løfter kinnbeinene og som jeg tror er det du sikter til. Så det du tenker på er egentlig omtrent det motsatte av et hamstertryne. 

Bilderesultater for hamsterposer

Takk for meg. 

Anonymkode: 3c095...f58

Ts her

Det er filler i kinnene jeg sikter til da.

De er jo rundere i ansiktet nå, enn de var når de var yngre.

Vendela og Jan Thomas har fått  skikkelige bollekinn/restylane kinn 

• Liker 1
Skrevet

Det ser helt jævlig ut. 

Anonymkode: 33df8...1f2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...