AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Har lagt merke til at det er voldsomt så markerte kinnbein mange av disse kjendisdamene har fått. Alle har jo fått hamsterkjaker.. Vendela Kirsebom, Sandra Lyng Haugen(litt usikker-hun har høye kinnbein fra før av), Sissel Kyrkjebø, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Linni Meister og andre jeg ikke husker navnet på her. Anonymkode: 08b9c...fdc 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har lagt merke til at det er voldsomt så markerte kinnbein mange av disse kjendisdamene har fått. Alle har jo fått hamsterkjaker.. Vendela Kirsebom, Sandra Lyng Haugen(litt usikker-hun har høye kinnbein fra før av), Sissel Kyrkjebø, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Linni Meister og andre jeg ikke husker navnet på her. Anonymkode: 08b9c...fdc Eksempelbilder? Anonymkode: 58f8e...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Det er jo hamsterår sånn ca hvert 4-5 år. Anonymkode: 1774f...bf1 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo hamsterår sånn ca hvert 4-5 år. Anonymkode: 1774f...bf1 Nei, det er vel lemmen du tenker på. Anonymkode: a8328...497 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lagt merke til at det er voldsomt så markerte kinnbein mange av disse kjendisdamene har fått. Alle har jo fått hamsterkjaker.. Vendela Kirsebom, Sandra Lyng Haugen(litt usikker-hun har høye kinnbein fra før av), Sissel Kyrkjebø, Jan Thomas, Lilli Bendriss, Linni Meister og andre jeg ikke husker navnet på her. Anonymkode: 08b9c...fdc Tenkte med en gang på hun Kathrine Heigl.... Anonymkode: e67ba...a09 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Er hamsterfjes = høye kinnbein? Det var litt forvirrende i så fall, for hamstere har da ikke høye kinnbein. Og det er faktisk noe som kalles hamsterposer når det kommer til ansiktsform (google it), og det er når kinn/hud henger på sidene som i bildet under. Denne hengende huden kan man unngå bl.a. med fillers i kinnene som løfter kinnbeinene og som jeg tror er det du sikter til. Så det du tenker på er egentlig omtrent det motsatte av et hamstertryne. Takk for meg. Anonymkode: 3c095...f58 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er hamsterfjes = høye kinnbein? Det var litt forvirrende i så fall, for hamstere har da ikke høye kinnbein. Og det er faktisk noe som kalles hamsterposer når det kommer til ansiktsform (google it), og det er når kinn/hud henger på sidene som i bildet under. Denne hengende huden kan man unngå bl.a. med fillers i kinnene som løfter kinnbeinene og som jeg tror er det du sikter til. Så det du tenker på er egentlig omtrent det motsatte av et hamstertryne. Takk for meg. Anonymkode: 3c095...f58 Ts her Det er filler i kinnene jeg sikter til da. De er jo rundere i ansiktet nå, enn de var når de var yngre. Vendela og Jan Thomas har fått skikkelige bollekinn/restylane kinn Anonymkode: 08b9c...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Det ser helt jævlig ut. Anonymkode: 33df8...1f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå