Gå til innhold

Tips til oppussing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny leilighet og har tenkt å pusse opp. Det jeg vil gjøre er å legge nytt gulv og nytt kjøkken. 

Det er jo en jungel av ting der ute. Bruker pinterest og Instagram for inspirasjon, men spør nå her og. Er det noen som har noen tips, eller har sett noe kjempefint? Jeg har jo lyst på noe som er moderne, men ikke sånn at det blir skikkelig harry om 5 år. Jeg tenker 150-200.000. Jeg liker farger som har blåtoner i seg (blått og grønt er favoritter, takler ikke rødt). 

Og gulv. Jeg har barn, så har vurdert laminat da det tåler mer. Eller bør jeg velge parkett? 

Anonymkode: 73a9c...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt meg ny leilighet og har tenkt å pusse opp. Det jeg vil gjøre er å legge nytt gulv og nytt kjøkken. 

Det er jo en jungel av ting der ute. Bruker pinterest og Instagram for inspirasjon, men spør nå her og. Er det noen som har noen tips, eller har sett noe kjempefint? Jeg har jo lyst på noe som er moderne, men ikke sånn at det blir skikkelig harry om 5 år. Jeg tenker 150-200.000. Jeg liker farger som har blåtoner i seg (blått og grønt er favoritter, takler ikke rødt). 

Og gulv. Jeg har barn, så har vurdert laminat da det tåler mer. Eller bør jeg velge parkett? 

Anonymkode: 73a9c...a80

Spørs jo helt på hva du liker og hvor lenge du skal bo der. Skal du bo der lenge, gå for noe du digger. Tenker du at du skal bo der i noen år bare, gå for noe litt klassisk og greit som mange liker.

I dag er jo mørke farger in, men som med alle stiler blir det jo ut om en stund det også. Hva med lyst kjøkken, enkle fliser og malte vegger i en farge du liker?

Jeg hadde gått for laminatgulv med barn, gjerne med varme under om du har råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...