Gå til innhold

Hvorfor tror du Menn er mer gjerrige på penger enn det Damer er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at damer er bedre å låne og hjelpe når du trenger penger. Men menn oftest bare gidder ikke. Lurer på hvorfor? Sier ikke at alle er slikt men mange nok til at jeg legger merke til det

Anonymkode: b58c6...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever det motsatt. Samboer har størst inntekt, jeg sparer likevel mest:fnise:

Anonymkode: 9d2e2...0e0

Skrevet

Jeg har helt motsatt oppfatning 🤔

Jobbet som servitør under studietiden og facepalmet inni meg hver gang det var et par som spiste og dama var den som dro opp lommeboka, for da visste jeg at det vanket sparsommelig med tips. 

Anonymkode: fdb0d...d2f

Skrevet

Kanskje empati, og omsorg spiller noen rolle?

Anonymkode: 3a311...624

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg ikke er riktig. Min opplevelse er ikke at menn er mindre villig til å låne vekk penger. Jeg er kvinne og kan fint låne vekk småbeløp, men ikke større summer.

Skrevet

Jeg er kvinne og låner aldri bort penger.

Anonymkode: 91a49...b1a

Skrevet

Er mann og kan gjerne låne bort betydelige beløp til folk jeg har en nær relasjon til. Gir ikke en krone til veldedige organisasjoner, tiggere og slikt. Det får gå igjennom skatten jeg betaler. Oftest bare humbug allikevel.

Anonymkode: acda7...1c6

Skrevet

Har inntrykk av at det generelt er motsatt, og at det å spandere sitter betraktelig lenger inne for kvinner. Det gir for så vidt mer mening at menn som gjennom evolusjonen har hatt mest å hente på å vise evne til å forsørge, i dag demonstrerer dette gjennom å være mer rundhåndet med penger. 

Skrevet

Reinspikka tøv.

Anonymkode: 59632...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...