Chriistiinee Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 (endret) Jeg har tidligere ytret frustrasjon over min verdiskapning. Oppmerksomheten jeg har fått har stort sett vært seksuell, og jeg må ærlig innrømme at jeg angrer på tilbudene jeg takket nei til, spesielt fordi jeg sitter igjen med verken distraksjon eller penger. Innleggene her inne angående nettjenester som Only Fans trigger et besøk. Jeg har ennå ikke engasjert meg, men merker det hadde vært fristende å tjene penger på det som har vært min eneste verdi gjennom årene. Jeg prøver likevel å holde meg unna, men må innrømme sjalusien er det eneste som holder meg tilbake. For å høre om folk som tjener titusenvis av kroner på eskorte, nakenbilder, prostitusjon og lignende når jeg selv har tjent kroner 0 får meg til å føle meg uønsket, sint for alt jeg har "gått glipp av". Enn så lenge forholder jeg meg kun til statlig støtte og ensomhet, prøver å få dagene til å gå uten å besøke slike plattformer, men jeg merker at hvert innlegg spesielt her inne driver meg lengre og lengre mot plattformene jeg fordømmer. For det eneste de gjør er å skade menneskene, utnytte sjeler desperate etter aksept og penger. Kan vi for en gangs skyld snakke om hvor forferdelig disse plattformene er? Kan vi sammen prøve å gjøre dem mindre ettertraktet? Endret 16. februar 2021 av Chriistiinee
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Sex work is real work ❤ Anonymkode: c8c99...652 2
Chriistiinee Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sex work is real work ❤ Anonymkode: c8c99...652 Ja, men problemet er at det også kan ødelegge deg. Innlegg jeg stort sett har sett her har forherliget det og kun fokusert på pengene man kan tjene på det.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Kan være en ide å se episoden om sugardating på insiderFEM (ligger ute på dplay). Så får man se at selv prostitusjon der man velger hvem man prostituerer seg til, ikke akkurat virker særlig kult det heller for å si det sånn. Anonymkode: 665d1...616
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Jeg skjønner ikke helt HI. Din eneste verdi er av seksuell art? Sjalusi holder deg tilbake? Du blir drevet mot plattformer du mener ødelegger mennesker? Jeg tror hovedproblemet med at OF har blitt såpass populært er at veldig mange unge mennesker tror det er en lett måte å tjene penger på med en gang de er gamle nok. Men det må hardt arbeid til og konkurransen er hard, også ender man opp med å gjøre noe man kanskje egentlig ikke hadde kjempelyst til fordi man tror man kan tjene bra penger raskt. Anonymkode: 669c8...253
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sex work is real work ❤ Anonymkode: c8c99...652 Gud, jeg er så drittlei den floskelen. Anonymkode: 19894...ad3
Chriistiinee Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke helt HI. Din eneste verdi er av seksuell art? Sjalusi holder deg tilbake? Du blir drevet mot plattformer du mener ødelegger mennesker? Jeg tror hovedproblemet med at OF har blitt såpass populært er at veldig mange unge mennesker tror det er en lett måte å tjene penger på med en gang de er gamle nok. Men det må hardt arbeid til og konkurransen er hard, også ender man opp med å gjøre noe man kanskje egentlig ikke hadde kjempelyst til fordi man tror man kan tjene bra penger raskt. Anonymkode: 669c8...253 Jeg har selv erfaring med en del av det. Det ødela i hvert fall meg. Men, jeg har aldri tjent penger på det, og det er der sjalusien kommer inn. Jeg har ødelagt mitt forhold til kropp i en årrekke, mens andre kan tjene penger på samme ødeleggelse.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Dette er easy money ganske enkelt. Helt enig at det kan være ødeleggende for enkelte. Ikke alle, for noen er dette kun business og de takler det. Noen tenner på å selge seg selv enten det er OF eller eskorte tjenester. Og det er bonus å få inntekt på sin hobby. Om man derimot trekkes mot dette fordi man trenger penger, da er utgangspunktet feil og da bør man styre unna. Slik kan ødelegge mye for en selv. Det er lov å selge, bare gå noen runder med deg selv om man vurderer det. Undersøk forum og les hva andre skriver om sine erfaringer rundt det. Verdens eldste yrke kommer aldri til å forsvinne. Anonymkode: e2d51...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå