Gå til innhold

Jeans fra Lindex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med jeans fra Lindex? Er det god kvalitet? Blir de utvidet? 

:)

Anonymkode: 1d5e8...5b9

Skrevet

Jeg jobbet på Lindex for 7 år siden, og kjøpte et par bukser og shorts derfra. Nå aner ikke jeg hvordan kvaliteten er nå, men de jeg kjøpte varte lenge! 😊 holdt formen bra og fargen ble ikke vasket ut. Tror faktisk jeg fortsatt har den ene shortsen i skapet 🤣

Slik jeg opplevde det, så er det bedre kvalitet enn på HM

Anonymkode: 0e1a2...b10

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg jobbet på Lindex for 7 år siden, og kjøpte et par bukser og shorts derfra. Nå aner ikke jeg hvordan kvaliteten er nå, men de jeg kjøpte varte lenge! 😊 holdt formen bra og fargen ble ikke vasket ut. Tror faktisk jeg fortsatt har den ene shortsen i skapet 🤣

Slik jeg opplevde det, så er det bedre kvalitet enn på HM

Tusen takk for svar :) hvordan er de i størrelsen? 

Skrevet

Jeg kjøpte en sort jeans på Lindex i høst - Betty tror jeg den heter. 

Kjøpte den stram, men den utvidet seg kjapt så mye at den ikke lenger satt fint.  

Anonymkode: 2041e...894

Skrevet

Kjøpte den stram, men den utvidet seg kjapt så mye at den ikke lenger satt fint.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar :) hvordan er de i størrelsen? 

Veldig forskjellig fra merke til merke dessverre 😕 Jeg var da small/medium og kjøpte str S, M, 36 og 38 🙄 var veldig forskjell på om det var stretch i stoffet etter mer hard dongeri 

Skrevet

Jeg liker min veldig godt, har kjøpt modellen Vera. Den holder formen bra og er normal i størrelsen 😊

Anonymkode: 4791e...290

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har også den modellen, og er veldig fornøyd. Faktisk er den en av jeansene jeg bruker mest. Min har ikke utvidet seg så mye. 

Anonymkode: b8c3f...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...