Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke rett sted å spørre, men jeg må jo prøve. Sitter på Tinder og sveiper. Men så tar jeg meg i å tenke på at alle sier de gode mennene er tatt. Stemmer egentlig dette. Er det bare rester igjen på markede? Ingen gode, trofaste og snille igjen? Er i slutten av 30 årene

Anonymkode: 22e85...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du om deg selv da? Er du en av restene som er igjen på markedet? Nei, sier du? Vel, det samme gjelder noen av mennene på Tinder. De vil det samme som deg. 

Anonymkode: 91978...7ee

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet at nok av gode menn som er fraskilt, med mindre det alene skulle diskvalifisere dem.

Anonymkode: 2f5b7...9d7

Skrevet

Jeg fant kjæresten min på tinder, og ble kjent med mange menn som var helt fantastiske. Det som er at tinder bare viser bilder. Jeg sluttet å lete etter drømmeprinsen ut ifra utseende og matchet med menn som hadde helt normalt utseende. Mange godhjerta menn der ❤️

Anonymkode: 6040f...3cd

• Liker 2
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Forhold kommer og går, mennesker forandrer seg, noen ganger vokser man fra hverandre og skiller lag. Det er som å si at det på Vinmonopolet bare er alkiser igjen.

Anonymkode: cb4da...90e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har matchet med det som virker til å vær en skikkelig flott mann for noen uker siden 🤩 Han har ikke vært singel lenge, så hadde nok litt flaks 😅

(Jeg er og i slutten av 30 årene)

Anonymkode: 24b10...580

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Sikkert ikke rett sted å spørre, men jeg må jo prøve. Sitter på Tinder og sveiper. Men så tar jeg meg i å tenke på at alle sier de gode mennene er tatt. Stemmer egentlig dette. Er det bare rester igjen på markede? Ingen gode, trofaste og snille igjen? Er i slutten av 30 årene

Anonymkode: 22e85...78b

På sett og vis stemmer det kanskje, men jeg tipper det er massevis av gode, trofase og snille menn der, som har blitt valgt bort fordi de ikke er så kjekke, så selvsikre eller tjener så mye. Kjenner snille menn med bra jobber som har blitt valgt bort fordi de er for tjukke eller for sjenerte, og kjenner kjekke, intelligente og hyggelige menn som har blitt valgt bort fordi de er uføre. Hvis du vil ha en fyr som er god, trofast, snille, kjekk, bemidlet og full av selvtillit, da må du kanskje lete en stund.

Eller, du har jo de som nettopp er i mål med skilsmisse da. De kommer gjerne med et par unger på slep, så da må du vurdere om det gjør noe.

Anonymkode: 2fc2d...1a0

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

-Safiye, mod

Skrevet

Eksmannen min gikk rett på Tinder etter at han ba om skilsmisse. Den siste samtalen vi hadde sammen før han dumpet meg var at vi planla sommerferien. 

Jeg er skeptisk til Tinder.

Anonymkode: 86fff...7cf

Skrevet

Nei det finnes bra folk der ute, det er bare at sveipingen er kjedelig! Man blir liksom ikke forelska i et tryne på tinder uansett.. 

Anonymkode: ae0b4...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...