Imax Skrevet 19. august 2005 #1 Del Skrevet 19. august 2005 Noen flere som skal slite seg over fjellet i morgen? Jeg har blitt lurt med av folket her på jobben, så det blir nok veldig slitsomt. Søndagen blir nok strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. august 2005 #2 Del Skrevet 21. august 2005 Oi, så sprek du er!!! Hvordan gikk det, støl i dag? Jeg skulle etter planen vært med på halvmaraton i går, men en ryggskade satte en stopper for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 21. august 2005 #3 Del Skrevet 21. august 2005 Noen flere som skal slite seg over fjellet i morgen? ← Jeg syklet - var jo kjempefine forhold men jeg synes det gikk tungt , ikke spes. fornøyd med tiden utfra foventninger mtp. treningsinnsats. Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 22. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg kom i mål! Veldig fornøyd med det. Og klarte meg under 6 timer (5 t 43 min), så det var bra synes jeg. Turen gikk bra, men sleit i bakkene etter rosinbakkene. Trodde det var flate og nedover der jeg Men det gikk og var veldig fornøyd da jeg kom i mål. Mannen var også fornøyd og han er supergira på å gjøre det til neste år også, så da blir det vel kanskje det. Og veldig bra opplegg med gjengen på jobb, telt med DJ og grilling osv Og ikke minst alt arrangert med overnatting, reise og mat. Morsomt å gjøre noe sammen med mannen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. august 2005 #5 Del Skrevet 23. august 2005 Hørtes morsomt ut det opplegget deres. Er jo litt av hele poenget med Birken at det skjer litt rundt selve rittet også. Hvordan gjorde dere det med bestilling av plasser til rittet og hotell? Hva med transport ? Hvordan var prisene? Fikk dere meldt dere på firmavis feks.? Hvilket hotell? Bare litt nysgjerrig med tanke på å prøve å få til noe lignende med min egen jobb. Har sjekket litt hoteller og de begynner allerede å bli fulle for neste års ritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 9. september 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 9. september 2005 Aner ingen ting om alt det praktiske rundt overnatting osv. Så jeg kan ikke hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå