AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Er ganske nysgjerrig på orgasmekrem. Dog skammer jeg meg litt, vi har et godt sexliv og jeg kommer stort sett hver gang. Likevel er tanken på orgasmekrem pirrende. hvis jeg kjøper orgasmekrem vil partner også merke effekten av det? Hvordan kjennes det? Har det funket for dere? Anonymkode: c26a5...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Får man orgasme av og smøre seg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Får man orgasme av og smøre seg med det? Nei, men det skal vil hjelpe med blodtilførsel slik at det blir «enklere» å komme, særlig for kvinner. Anonymkode: c26a5...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men det skal vil hjelpe med blodtilførsel slik at det blir «enklere» å komme, særlig for kvinner. Anonymkode: c26a5...1db Skjønner 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 Funket ikke, ble bare kaldt. Kunne like godt brukt mentolsalve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Del Skrevet 16. februar 2021 Syntes det funket. Man maserte den inn enstund. Gir en annerledes type orgasme så syntes det er er gøy å bruke innimellom 😀 føler det lettere gir en vaginal orgasme så for meg har det det funket. Men må maseres godt inn på kjønaleppene og heeelt ytterst i sjeden. Er en stund siden og husker ikke om mannen hadde noe utbytte av det og han er på jobb så får ikke spurt 🙈 Anonymkode: c03d1...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg synes ikke det ble kaldt, heller varmt🤨 Likte det. Kommer også alltid, men dette ble en liten boost👌 Anonymkode: 79ed3...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Del Skrevet 16. februar 2021 Trenger ikke være dårlig sex for det om en har lyst til å prøve ut ting At du er nysgjerrig og synes det er pirrende er vel grunn nok til å teste? Anonymkode: 2e37e...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Del Skrevet 16. februar 2021 Det jeg har syns jeg luktet ekkelt, og gjorde mer skade enn nytte egentlig.. Anonymkode: 0f985...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 16. februar 2021 #10 Del Skrevet 16. februar 2021 Tigerbalsam er ok og bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #11 Del Skrevet 18. februar 2021 Det er ganske digg og kan brukes på flere områder (penis, klitoris, g-punkt, nipler, osv). Syns ikke det er noe skam å ville bruke dette under sex. Det kan gi dere et bedre sexliv, og det kan brukes hverdagslig, til spesielle anledninger, osv. Null skam å ville teste ut litt. OBS: pass på og ikke bruk for mye, da kan man bli nummen og miste følelsen istedenfor å øke den. Anonymkode: 5d3ae...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Del Skrevet 18. februar 2021 Smeltemann skrev (På 16.2.2021 den 20.20): Tigerbalsam er ok og bruke. Vil ikke det svi veldig? Anonymkode: a5df4...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rosestarwoman Skrevet 18. februar 2021 #13 Del Skrevet 18. februar 2021 Det er kjempedeilig med orgasmekrem, en helt nydelig varm/kald svi følelse. Jeg kan anbefale dragon glidekrem og dragon lip glass for oral sex. Det blir en bedre følelse med litt glidekrem, synes ihvertfall jeg da. Prøvde det med eksen og syntes det føltes deiligere. Blir litt mer ekstra krydder i sexlivet😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #14 Del Skrevet 18. februar 2021 Vet ikke helt, har en.. men synes ikke den gjorde noe megaspesielt så har ikke giddet å bruke den mer. Anonymkode: 6c451...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 18. februar 2021 #15 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil ikke det svi veldig? Anonymkode: a5df4...a15 Nei, får en varm deilig følelse 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå