Lisamarie Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg er 29 år og singel. Er jeg dømt til å være evig singel? Det virker ikke lettere med tiden
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Nei? Man kan jo finne kjærligheten når man er eldre enn 29 også Anonymkode: 79d02...503 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Den å være singel er et valg. Du kan enten velge å være singel og ikke sette ned kravene til partner eller du kan velge å sette ned kravene til en partner slik at du får «napp». For myten om at en ikke velger å være singel er nettopp det - ren fiksjon. Folk som er i et forhold har valgt å ofre litt eller mye for å få en partner. Noen har satt lista så lav at partner er en voldelig tulling. Andre har valgt en lat slask. Men man gjlr et valg. Du kan altså velge å intensivere letingen etter en partner som fyller dine kriterier (som minst bør være at din livskvalitet ikke synker på grunn av din partner), eller du kan velge å lære deg å like å være singel. Uansett valg er det viktig å huske at folk i forhold har lempet på kravene. Du ser på kg at mange kvinner velger nedsatt livskvalitet for å «få seg en mann». Det er et dumt valg, særlig om man så velger å få barn med denne mannen (som også vil senke et barns livskvalitet), men det er et valg man gjør, i desperasjon. Anonymkode: 60cb1...2f5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Med den holdningen så er du det. Men min bestemor på 84 klarte å finne seg ny "venn", så det bør være mulig for alle i alle aldre. Anonymkode: eef9e...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå