AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Biologi er en vakker ting slikt :) Det er ikke noe av eller på knapp på slikt Anonymkode: ff5ba...396
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Det er forskjell på seksuell frigjøring og det å være en gris.. Anonymkode: 6c2be...7d2 18
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Hva mener du? På hvilken måte henger det der på noen måte sammen? Jeg liker at min mann er kåt, at man kan elske hvem man vil og at man kan gjøre som man vil seksuelt så lenge man har samtykke, uten å dømmes. Jeg liker ikke kåte menn dersom de får behov for å dele kåtheten f.eks på jobben min eller når jeg går gjennom byen. 🤷♀️ Anonymkode: be6ae...7a5 15
Minitroll Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Alt handler vel om timing. Da jeg som ung butikkdame fikk servert en penis på disken synes jeg ikke noe om det.. 14
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er forskjell på seksuell frigjøring og det å være en gris.. Anonymkode: 6c2be...7d2 Men om du er dame er det greit Anonymkode: ff5ba...396 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Uansett, jeg antar selv menn ikke liker kåte menn. Så naturen er selvhatende bare XD Anonymkode: ff5ba...396 5
Gjest Niek79 Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Innen seksualiteten er mannen erobreren og kvinnen den som erobres. Derfor oppleves mannlig seksualitet som truende.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva mener du? På hvilken måte henger det der på noen måte sammen? Jeg liker at min mann er kåt, at man kan elske hvem man vil og at man kan gjøre som man vil seksuelt så lenge man har samtykke, uten å dømmes. Jeg liker ikke kåte menn dersom de får behov for å dele kåtheten f.eks på jobben min eller når jeg går gjennom byen. 🤷♀️ Anonymkode: be6ae...7a5 En mann liker når en dame er kåt og forteller om det. Men det å dele motsatte så er man en gris Anonymkode: ff5ba...396
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Handler vel ofte om hvorvidt det presses på andre. Mange menn har en påtrengende seksualitet og tramper over andres grenser. Det er ikke frigjøring. Anonymkode: 8093a...f25 11
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Handler vel ofte om hvorvidt det presses på andre. Mange menn har en påtrengende seksualitet og tramper over andres grenser. Det er ikke frigjøring. Anonymkode: 8093a...f25 Så når damer tramper på andre med sine perverse sex tanker, da er det greit? Som hva de tenner på og slikt :P Anonymkode: ff5ba...396 2
Hippogriff Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 Det var da voldsomt til generalisering. Jeg misliker ikke kåte menn i alle fall, så lenge det ikke medfører overtråkk av andres grenser (akkurat slik kvinnelig kåthet heller ikke skal). 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 Det er greit å være kåt, men ikke å trakkassere eller opptre på en måte som kan oppfattes pågående eller aggressivt av andre. Anonymkode: 2b7a7...c50 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): En mann liker når en dame er kåt og forteller om det. Men det å dele motsatte så er man en gris Anonymkode: ff5ba...396 Da omgås du veldig rare folk, og befinner deg på rare steder. Jeg har møtt mange kjekke mannfolk i mine år i arbeidslivet. Jeg tror ikke det hadde blitt satt pris på om jeg i møter hadde proklamert hva jeg fantaserte om at de skulle gjøre med meg. Jeg tror heller ikke mine mye yngre mannlige kolleger (i et svært kvinnedominert yrke) hadde satt pris på at jeg befølte dem, blottet brystene, eller sendte seksuelt ladede meldinger. Anonymkode: be6ae...7a5 13
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Det er forskjell på seksuell frigjøring og det å være en gris.. Anonymkode: 6c2be...7d2 Nettopp! Anonymkode: 085ef...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #15 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da omgås du veldig rare folk, og befinner deg på rare steder. Jeg har møtt mange kjekke mannfolk i mine år i arbeidslivet. Jeg tror ikke det hadde blitt satt pris på om jeg i møter hadde proklamert hva jeg fantaserte om at de skulle gjøre med meg. Jeg tror heller ikke mine mye yngre mannlige kolleger (i et svært kvinnedominert yrke) hadde satt pris på at jeg befølte dem, blottet brystene, eller sendte seksuelt ladede meldinger. Anonymkode: be6ae...7a5 Jeg ville likt det. Men det er fordi jeg er en mann da Anonymkode: ff5ba...396
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 Uansett er mer at kvinner kan komme seg unna å være pervers i deres natur i form av "VEL DET ER JO FRIGJØRING XD" men om menn gjør likens så er du bare en gris Anonymkode: ff5ba...396
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Hvis man skal dele livet med en kvinne, er det ikke så fryktelig stas at hun har vært veldig kåt og gjort noe med det hver helg heller.... 😉 Det kan bli for mye av alt. Å se på det så ensidig som at en kåt mann er styggedom, mens en kåt dame som bruker nye menn til å masturbere med jevnlig er frigjort og stor stas? Nei, det er ikke det. Det fins ikke stas, det er bare sørgelig. Anonymkode: 1b6cf...93e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Nå generaliserer du og overdriver for mye TS, noe som gjør at du aldri vil få en bra debatt ut av dette. Ellers kan jeg være enig i at det er litt tendenser i samfunnet om at kvinnelig seksualitet er noe flott som skal løftes frem, mens mannlig seksualitet er fælt/ekkelt som en skal skamme seg over. Og at reaksjonene på den samme handlingen er noe ulike, der kvinnene slipper litt lettere unna. Anonymkode: bf086...909 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så når damer tramper på andre med sine perverse sex tanker, da er det greit? Som hva de tenner på og slikt Anonymkode: ff5ba...396 Nei? Selvsagt ikke. Det er bare mindre utbredt. Anonymkode: 8093a...f25 5
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. februar 2021 #20 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville likt det. Men det er fordi jeg er en mann da Anonymkode: ff5ba...396 Gjelder det alle damer, eller kun attraktive damer? Hvis fru Vaggle hadde lent seg inn med røykånden å hvisket i øret ditt at hun er våt mellom bena🤷♀️ De fleste damer ville satt pris på en kåt mann de selv var interessert i. Problemet er folk som tvinger sin egen kåthet på andre mennesker som ikke ønsker det. Ugreit uansett om det er menn eller damer som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå