Gå til innhold

Bruker enkle kvinner mer tid og penger på utseendet enn smarte og jordnære kvinner? Er det for å kompensere for manglende intellekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har tenkt det samme? 
At kvinner som har noe på gang trenger ikke spille så mye på sex. Mens kvinner som ikke kan få til en skikkelig karriere, må spille på sex?

Anonymkode: db095...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Neste spørsmål 

Anonymkode: d57e9...0dc

• Liker 6
Skrevet

Nei. Tenker du det samme om menn?

Anonymkode: a0f37...623

• Liker 3
Skrevet

Nei, det handler om hva man er interessert i. Jeg klarer ikke motivere meg til å bruke timesvis foran speilet, og jeg hadde nok tenkt det samme om jeg ikke var så smart som jeg er 😄

Anonymkode: ac904...86e

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 871c1...051

• Liker 1
Skrevet

Nei, neste spørsmål?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, begrunnelse for å tenke slik?

Endret av Camillapb
  • Liker 1
Skrevet

TS: nei, men for å opprette en slik tråd som dette, må man ha et begrenset intellekt. 

Anonymkode: 78d2d...235

• Liker 3
Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Overskrift og hi. er forvirrende. Tenker du at folk som bruker briller er smartere enn folk som ikke bruker briller? Eller at de som bruker briller prøver å se smartere ut enn det dem egentlig er? 

Endret av Bet-t-ina
Skrevet

Det er vel forskjellige kvinneideal i de ulike miljøene, tenker jeg. Feks hadde du blitt sett rart på i enkelte akademiske miljøer om du dukket opp kledd som en paradise hotell deltaker. Tror man hadde blitt tatt mindre seriøs, rett og slett. 

Så har vel ikke så mye med hvor smart man er, men i hvilket miljø man vanker. 

Anonymkode: 75882...98b

• Liker 4
Skrevet

Nei det tror jeg absolutt ikke. Man kan både være opptatt av utseende og være intelligent og opptatt av karriere samtidig. Det er nemlig ingen motsetning mot disse tingene. De fleste kvinner liker å føle seg fine og gjøre det beste ut seg selv, hvorfor er det noe galt i dette som skal tilsi lav intelligens? Det er altså bare et utrolig kjedelig spørsmål. Spør heller hvorfor de kvinnene som ikke er opptatt av utseende føler det slik. Dette er mer unormalt i forhold til vår biologi. 

Anonymkode: 80758...f16

• Liker 1
Skrevet

Så klart henger ikke dette sammen. Man kan både være intelligent og ha ulike interesser. Det finnes til og med de som er intelligente som ikke har tatt høyere utdanning også. Mennesker kommer i alle mulige kategorier, og det fascinerer meg hvordan mennesker har behov for og hele tiden sette hverandre i bås/en bestemt mal. 

Nå gjør jeg akkurat det samme som du gjorde tilbake - Det sier kanskje noe om din intelligens som må spørre om dette? 😄

Anonymkode: dba95...c64

• Liker 1
Skrevet

Så disse med Crocs og grå joggebuskse på butikken er ekstremt smarte? 

Anonymkode: e5fc8...d30

• Liker 3
Skrevet

Det er heller slik at mangel på å være opptatt av utseende til en viss grad indikerer sykdom av en eller annen form. Intelligente kvinner velger ofte å se bra ut. De finner en bra shampoo, de fikser hudproblemer om de har det, de trener for å holde formen. Selvsagt unntak der, men det er ingen grunn til at man ikke ønsker se sunn og frisk ut når man er intelligent. Dersom noen er veldig stilig kledd der de normalt sett ikke har grunn til det. For eks om en som jobber som butikkdame er bra kledd på privaten, så har jeg erfaring med at det henger sammen med intelligens. Intelligente kvinner kler seg bra på privaten, selv om de ikke har dyre jobber, ønsker vise status eller den slags. De har bare god smak i klær og forstår hva som ser bra ut på dem.

Man spiller ikke på sex fordi man ser bra ut. Dersom du tenker det så har du noe sykelig forhold til utseende. Å se bra ut er ikke ensbetydende med sex, det er ensbetydende med at man har ork til å ta vare på seg selv, og man er motivert av følelsen av å føle seg bra når man trener. I noen tilfeller kan det være resultat av at man har kreativ sans. Dersom man liker å male og sette sammen farger, hvorfor skulle ikke det også gjelde sette sammen eget utseende på lignende måte?

Hvor mye tid og penger man bruker varierer voldsomt. Noen kvinner har smak i klær der de hovedsaklig finner klær de liker som er dyrere. Ikke fordi det er status, men fordi det er pent. Noen har hudproblemer som de fikser, det kan raskt koste noen tusenlapper å få profesjonell hjelp. Andre kan finne klær de liker som er billige, ha fin hud der de ikke trenger fikse noe og der de ikke går med sminke for å skjule problemer. Jeg kan garantere deg at mange ville blitt overrasket over hvor mange kvinner som for eks har synlige mørke pigmentområder i ansiktet

Det er selvsagt forskjell på å se bra ut, og å være nevrotisk angående utseende der man kun kjøper klær til 100 000 i mnd, bruker 5 lag med sminke og svimer av om man spiste en sjokolade for mye om dagen for man er redd for midjen sin. Det finnes sykeligheter innenfor alt. Men å ta vare på utseendet sitt, bruke penger for å se bra, er hovedsaklig et sunnhetstegn som tyder på at personen er selvbevisst, har energi til å ta vare på seg selv og bryr seg om seg selv. 

Anonymkode: 8f86e...c2e

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Flere som har tenkt det samme? 

Det er nok en del som tenker slik. Og det er de som har komplekser og sliter med eget selvbilde. De trenger flere til å samles om å rakke ned på andre. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

At kvinner som har noe på gang trenger ikke spille så mye på sex. Mens kvinner som ikke kan få til en skikkelig karriere, må spille på sex?

Kvinner som har noe på gang er ikke så veldig opptatt av hva andre holder på med. De passer seg selv. Derfor får de både en fin karriere, og masse god sex.

Anonymkode: b017c...298

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...