AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg blir så lei av alle disse mennene på datingsider som vil sexprate. Har ingen interesse av å ha sexprat med fremmede menn på nettet, og det vet jeg gjelder for veldig mange av oss damer. Finnes det noen sider hvor disse mennene kunne gå inn og ha sexprat med damer? Og betale for det som på en slags datingside, bare at det er betaling for sexprat. Dette er jo ikke prostitusjon så det ville ikke vært ulovlig. Da ville mennene som er så oppsatt på sexprat få et sted å holde på med det og slutte å misbruke vanlige datingsider. Er det noen som kjenner til sånne sider eller finnes det ikke? Anonymkode: 36d8c...9b0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Nakenprat Anonymkode: 894b4...ac1 1
Milky Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Det blir nok ikke slutt på sexprat/upassende mld fra menn selvom det finnes sider for sexprat. Tror disse tenner litt på å sende mld til random folk istedenfor de kvinnene som faktisk er ute etter det
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Stripchat.com Men jeg betaler ikke der. Fordi den lagrer debit kortet som jeg ikke liker. Anonymkode: e643a...40a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå