GÃ¥ til innhold

Hva slags type bind/truseinnlegg skal en velge? Og hvilke merke? Gode argument mottas 😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags type bind/truseinnlegg skal en velge? Og hvilke merke? Gode argument mottas.

Skrevet

Tøybind vil de fleste på KG svare. Med mindre de bruker mensenkopp eller tampong.

Anonymkode: 03e63...e35

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøybind vil de fleste på KG svare. Med mindre de bruker mensenkopp eller tampong.

Anonymkode: 03e63...e35

🙄 Vil de det? Tror ikke prosentandelen tøybindbrukere er spesielt høy verken her eller ute i verden.

Jeg bruker utelukkende tamponger, o.b. Hater bind inderlig. Men ser for såvidt for meg at tøybind er mer behagelig😉

Anonymkode: 2efd8...b00

Skrevet

Jeg bruker både Libresse bind (Ultra med vinger) og truseinnlegg (string og vanlige). Jeg syns det er ubehagelig med tampong.

Jeg er fornøyd med Libresse og har egentlig ikke prøvd noen andre merker.

Anonymkode: eb183...8d4

Skrevet

Jeg liker Libresse truseinnlegg. De har både hvite og sorte (i begrensede butikker, men Meny blant annet). Liker de veldig godt. Bruker Always bind. 

Merker ikke noe forskjell på utflodmengde og lukt med bruk av vanlige truseinnlegg. Har generelt mye utflod, og da er det kjekt å ha et merke som man trives med. Synes det er komfortabelt og greit. 

Anonymkode: 8deac...a56

• Liker 2
Skrevet

Always sine truseinnlegg er parfymerte, eller ihvertfall parfymert annerledes enn Libresse sine, så jeg foretrekker Libresse fordi lukten av Alldays er ganske jævlig.

Skrevet

Jeg bruker vanlige plast-bind ved mens, men truseinnlegg som brukes hver dag bruker jeg faktisk tynne tøybind. Synes det er mye bedre, føles ikke klamt. Vaskes på samme måte som undikken, så medfører heller ikke noe bryderi. Anbefaler at dere gir det et forsøk og tester det ut. 

Anonymkode: c2f51...a7b

• Liker 2
Skrevet

Always hadde iallfall en parfymert type. Jeg likte den, da jeg følte meg mer fresh! Finner den ikke lengre, så nå bruker jeg bare det jeg har eller finner. Når det gjelder bind så har jeg alltid brukt libresse med vinger. Bruker stort sett bare bind om natten. Når det gjelder tamponger så har jeg sverget til OB i alle år, men så testet jeg ut Tampax for moro skyld og jeg blir aldri å gå tilbake til OB igjen. På OB så blødde jeg alltid kun på ene siden av tampongen, mens Tampax bretter seg ut på en annen måte og utnytter bedre materialet. Dessuten er det ikke like mye søl når man setter inn en Tampax som med OB pga innføringshylsen. 

Skrevet

Jeg liker first price sine truseinnlegg. Ellers bruker jeg always sine bind. 

Anonymkode: 28fae...caf

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker tena lady😅 eneste som føles ok til huden og ikke blir fuktig og ekkelt. Men er vel kanskje ikke beregnet på vanlig utflod, men jeg synes det fungerer godt.

Fåes kjøpt på vanlige matbutikker og i apotek. Pittelitt pinlig å kjøpe bare🙈

Anonymkode: 15aac...069

• Liker 2
Skrevet
sigrid106 skrev (32 minutter siden):

Hva slags type bind/truseinnlegg skal en velge? Og hvilke merke? Gode argument mottas.

Jeg liker Libresse sensitive 

Anonymkode: 13233...22b

Skrevet

Mitt tips er first price bind. De er mye billigere og funker like bra. 

Anonymkode: 72b9c...e99

• Liker 2
Skrevet

Hater de parfymerte fra Always. Hater alle parfymerte produkter.

Jeg likte den gamle innføringshylsen til Tampax, den i papp. Likte ikke når de byttet til plast. Vet ikke hva de bruker nå?

Ellers bruker jeg Libresse og First Price sine tamponger, og Libresse sensitive bind. First price truseinnlegg. 

Anonymkode: 13233...22b

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker First Price sine, de eneste jeg ikke klør av. Et pluss at de er billige i tillegg.

Anonymkode: e0deb...524

• Liker 1
Skrevet

Bruker truse innlegg fra libresse

Skrevet

First price😅

Anonymkode: b151a...71c

Skrevet

Always, for Libresse har for mye plast -skikkelig klamt med Libresse. Men det burde finnes store bind uten 'vinger', i butikk. Misliker sterkt de vingene som gjør det vanskelig å dra av bindet! Og smalere bind, så det ikke bukler seg.

Anonymkode: 19eff...aef

Skrevet

First Price. Skulle ønske de hadde nattbind også.

Skrevet

Har brukt både Libresse og Always, men føler at de blir så alt for tette og klamme. Bruker nå Boots’ sine

Anonymkode: e4456...f78

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...