Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #21 Skrevet 19. august 2005 Regler er regler. ← Jepp. Reglere er regler, også i gutteklubben grei .
Gjest Melk Skrevet 19. august 2005 #22 Skrevet 19. august 2005 Jepp. Reglere er regler, også i gutteklubben grei . ← Mener du at moderatorene oftere modererer mannlige brukere enn kvinnelige?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #23 Skrevet 19. august 2005 Mener du at moderatorene oftere modererer mannlige brukere enn kvinnelige? ← Glem det, jeg misforstod deg . Trodde du mente "regelen" om at bare kvinner blir moderatorer.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2005 #24 Skrevet 19. august 2005 Den dagen Frimurere tillater kvinner å bli medlemmer, da kan vi snakke......
Gjest Dum Perignon Skrevet 19. august 2005 #25 Skrevet 19. august 2005 Frimurerne har sitt kvinnelige motstykke; Frisørene.
Gjest Hege Skrevet 19. august 2005 #26 Skrevet 19. august 2005 Hege er jo mann og styrer jo forumet... ← Egentlig tror jeg du vet bedre, Waco..
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #27 Skrevet 20. august 2005 Kanksje ikke så dumt? Kanskje ryddemaniet hadde vært mindre om man fikk litt mer likevekt mellom kjønnene? ← Det skulle være en enkel sak å postere riktig sted. Snakker du om sex så posterer du under seksualitet, snakker du om mat posterer du under mat og drikke, snakker du om nyhetene i dag posterer du under Aktuellt, snakker du om Lene Marlin posterer du under Kultur. Greier du ikke det har du et problem.
Gjest gotthard Skrevet 20. august 2005 #28 Skrevet 20. august 2005 om folk oppfører seg , ikke prøver og hakke på enkelte her og eller følger kardemome loven så trur jeg ikke de vil merke forskel om det er kvinnelig eller mannelig moderatorer, da ville de ikke merket moderatorene uanseth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå