Gå til innhold

Mannlige kvotering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanksje ikke så dumt? Kanskje ryddemaniet hadde vært mindre om man fikk litt mer likevekt mellom kjønnene?

Skrevet

Du har lagt merke til navnet på stedet?

Skrevet
Du har lagt merke til navnet på stedet?

Ja, og...?

Skrevet
Ja, og...?

Så vidt jeg vet, tillatter de ikke mannlige moderatorer i det hele tatt, siden det er en KVINNEguide. Uansett ville en evt. mannlig moderator bli nødt til å følge de samme retningslinjene, så jeg tror ikke forskjellen ville blitt så stor.

Skrevet
Så vidt jeg vet, tillatter de ikke mannlige moderatorer i det hele tatt, siden det er en KVINNEguide.

Jeg vet det, og det var akkurat derfor jeg postet det.

Uansett ville en evt. mannlig moderator bli nødt til å følge de samme retningslinjene, så jeg tror ikke forskjellen ville blitt så stor.

Retningslinjer med rom for tolkninger. Stort rom for tolkninger, skal vi tro praksisen her.

Skrevet
Så vidt jeg vet, tillatter de ikke mannlige moderatorer i det hele tatt, siden det er en KVINNEguide.

Hege er jo mann og styrer jo forumet...

Skrevet

Det var et stygt sleivspark.

Skrevet

Retningslinjer med rom for tolkninger. Stort rom for tolkninger, skal vi tro praksisen her.

Bra det ikke bare er jeg som har lagt merke til det.

Skrevet
Jeg vet det, og det var akkurat derfor jeg postet det.

Er hjertens enig! Dette har jeg faktisk lurt litt på selv.

Men vi menn har ikke så mye vi skulle sagt i den saken. Regler er regler, og jeg tviler MEGET sterkt på at vil endre dem slik at en mann får bli moderator her på KG.

Skrevet
Hvor står det henne?
Gjest Bellatrix
Skrevet

De pleier å skrive det når de søker etter nye modder.

Skrevet

Hege er en kvinne fanget i en mannskropp, enn så lenge.

Skrevet

Hvorfor tror du at menn vil tolke regler annerledes enn kvinner?

Skrevet

Melk, dette har blitt debattert opptil flere ganger her på forumet, og gang på gang har det vist seg at menn tenker og tolker anderledes enn kvinner. ;)

Skrevet

Har det? Du er sikker på at det har med kjønn å gjøre, og ikke person...?

Skrevet
Har det? Du er sikker på at det har med kjønn å gjøre, og ikke person...?

Det er vel det som er argumentet for kvotering den andre veien. Kvinner tenker annerledes enn menn , og har et annet utgangspunkt for problemløsninger.

Skrevet
Det er vel det som er argumentet for kvotering den andre veien. Kvinner tenker annerledes enn menn , og har et annet utgangspunkt for problemløsninger.

Regler er regler.

Skrevet
Hege er en kvinne fanget i en mannskropp, enn så lenge.

Sant det. Poenget var at moderatorrollen er for menn og kvinner eller skal vi kalle mennesker... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...