Diamant20 Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hei! Planlegger å kjøpe ny telefon snart, og det er kun iPhone som er aktuelt. Har prøvd Samsung, men liker rett og slett iPhone bedre. I dag har jeg en iPhone 6, hovedgrunnen til ønske om ny mobil er bedre kamera og mulighet til å få oppdatert litt mer. Jeg har speilrefleks kamera også, så bildene må ikke bli heeeelt perfekte, men bra nok til å kunne some litt inn og legge ut på Instagram feks. Tar litt selfier, men tar mest bilder av ting, mennesker og dyr. Vurderer vel først og fremst iPhone 7 og 8, men også interessert i + variantene av de to, pluss andre iPhone modeller. Jeg planlegger å kjøpe hos swappie for å spare litt penger. Telefonen må kunne gå ned i en vanlig bukselomme. Håper på hjelp!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 https://www.tek.no/test/i/QozRGR/iphone-se-2020 Anonymkode: 8d61b...90d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Jeg er veldig fornøyd med iPhone 12 pro. Merker stor forskjell på bildekvalitet i forhold til 8 som jeg hadde før. Anonymkode: d214e...7a6
Diamant20 Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): https://www.tek.no/test/i/QozRGR/iphone-se-2020 Anonymkode: 8d61b...90d Den er absolutt aktuelt. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med iPhone 12 pro. Merker stor forskjell på bildekvalitet i forhold til 8 som jeg hadde før. Anonymkode: d214e...7a6 Jeg tar meg dessverre ikke råd til en telefon som koster så mye på studentlån🙈
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Diamant20 skrev (3 timer siden): Den er absolutt aktuelt. Jeg tar meg dessverre ikke råd til en telefon som koster så mye på studentlån🙈 Skjønner, men onecall har nedbetaling over 36 måneder uten ekstra gebyrer eller renter, så da blir det ikke så mye forskjell i måneden😊 Anonymkode: d214e...7a6
Diamant20 Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skjønner, men onecall har nedbetaling over 36 måneder uten ekstra gebyrer eller renter, så da blir det ikke så mye forskjell i måneden😊 Anonymkode: d214e...7a6 Takk for tips😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå