AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hei. Jeg har lenge vært lei av moren min, har godtatt ALT av henne. Det har skjedd flere ganger at hver gang vi skal møtes, så dropper hun meg noen minutter før bare. Hun skriver så variert, først sier hun at vi skal møtes, og jeg forbereder meg å drar for å vente på henne, men så kommer hun ikke. Jeg bor alene og er ganske ung, og sliter en del med mat osv og økonomi, og det at hun noen ganger møter meg , å lager mat til oss hjelper meg.. men det har tatt helt slutt, jeg må planlegge måltider; og det vet hun. Og når hun allerede har forberedt meg på at vi skal spise sammen, og hun ikke kommer; så spiser jeg da ingenting på hele dagen. Det verste er at jeg sliter en del psykisk selv, å trenger henne da i livet mitt; men samtidig gjør hun meg verre. Og så er jeg glad i henne også selvfølgelig. Men det kan ikke fortsette sånn lengre. Hun tror jeg lyver om alt hele tiden også, og hun beskylder meg for ting hver dag. Noen som har erfaring med å kutte ut foreldre? Anonymkode: a7628...2ca
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Da jeg gjorde det hadde jeg en samtale med min mor hvor jeg fortalte at nå var det nok, og at jeg ønsket å skjerme meg selv fra henne for å få mer stabilitet og mindre negative følelser i livet mitt. Hun protesterte, men jeg sto på mitt. Er ikke verre enn det. Sett grenser. Anonymkode: 5db4d...efb 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Har kutta ut mora mi. Funker fint. Blokkert henne på sosiale medier og på tlf. Hun var bare et stressmoment for meg. Anonymkode: 81f8b...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Kjenner faktisk flere som har gjort det. Anonymkode: 128e8...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Ok. Takk for svar folkens. Flere erfaringer? Ts Anonymkode: a7628...2ca
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Hvor gammel er du og mammaen din? Anonymkode: d3a22...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå