AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Kjøpte en pakke med billig tomatsuppe fra rema 1000 og den skilte seg. Jeg trodde jeg hadde gjort noe feil, men prøvde den igjen i dag og da skilte den seg igjen. Er den bare sånn? Eller klarer jeg ikke å lage posesuppe? 😂 Anonymkode: f11e8...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøpte en pakke med billig tomatsuppe fra rema 1000 og den skilte seg. Jeg trodde jeg hadde gjort noe feil, men prøvde den igjen i dag og da skilte den seg igjen. Er den bare sånn? Eller klarer jeg ikke å lage posesuppe? 😂 Anonymkode: f11e8...4a7 Drop posesuppe. Hjemmelagd går like fort. 1 sjalottløk i biter 1 ss olivenolje 1 boks hakkede tomater 1 – 2 dl grønnsaksbuljong 1 ts basilikumkrydder 1 ts oreganokrydder salt og pepper Surr løken i oljen i 3 minutter. Tilsett hakkede tomater og kjør blandingen til en jevn masse med en stavmikser. Tilsett ønsket mengde buljong / vann for riktig konsistens og smak til med salt, pepper og krydder. Anonymkode: 51ad8...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå