Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok en tatovering på underarmen fra håndleddet og rett ved albueleddet for snaaart 2 uker siden. Trodde underarmen skulle være piece of cake, men fy fader så vondt det var🤣 Jeg har tatovering på magen (fra trusekanten og opp til bh'en), armen, skulderen, overarmen, håndleddet og nå underarmen, og de andre kjentes omtrent ikke🤣 

Kan ha noe med at jeg satt til sammen 12 timer under nåla😬 5 timer på torsdag og 7 timer på fredag. Jeg tenkte hele tiden at det skulle bli bedre når tatovøren var ferdig med håndleddet, men det ble aldri bedre 🤣 Men det hastet litt å ta den, så tror det var derfor jeg klarte bite tenna sammen. 

Det er en minnetatovering for mamma som kun har noen måneder igjen å leve. Det var viktig for meg at mamma fikk se tatoveringen før hun døde, og hun har selv valgt hvilket bilde hun likte best, så har tatovøren tatt inspirasjon fra det bildet. Designet hun lagde ble bare 100 ganger bedre 🤩❤️  Jeg elsker tatoveringen min høyere for hver dag som går, og nå har jeg én del av mamma på armen min – for alltid, og det kjennes godt ❤️

Skriften på håndleddet er ikke laget av tatovøren. Jeg tatoverte skriften «stay strong» da mamma fikk kreft, og nå ser det ut som det er Madonnaen som ser ned på skriften og sier «stay strong» til meg. Først likte jeg ikke tanken på å ha teksten der, men nå tenker jeg at det har en stor betydning ❤️

Tatovøren heter forresten Mor Eliezri og er helt fantastisk i sin stilart! Hun er utrolig detaljert og får med så syke detaljer at det er helt magisk! 

Er det fler her som har minnetatovering? Eller andre tatoveringer for den sags skyld? Del gjerne 🥰IMG_20210210_162915.thumb.jpg.a75a4a712b2f5f629b5661438de82fcd.jpg

Endret av Tussilussi86
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var veldig fin men veldig religiøs/katolsk.

Anonymkode: 934c5...807

• Liker 2
Skrevet

❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 86a7d...d46

• Liker 1
Skrevet

Korset er feil vei. Og det skrives... for den saks skyld. 

Anonymkode: fce93...f22

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan ikke se at jeg la ut ett innlegg om at jeg ønsker at noen skal rette på skrivefeilene mine, men be my guest hvis du ikke har annet å gjøre 🤗 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Den var veldig fin men veldig religiøs/katolsk.

Anonymkode: 934c5...807

Tusen takk 😊 

Skrevet

Oy, den var pent laget. Hun var god. 

Anonymkode: a0336...502

Skrevet

Veldig fin tatovering, dyktig tatovør! 

Klem og gode tanker til deg og moren din❤️

Skrevet

Utrolig fin! Kjempebra laget! Fikk lyst å sjekke ut denne tatovøren selv 😃

Anonymkode: 8744e...186

Skrevet

Vakker tatovering! ♥️

Sender deg en klem i en vond situasjon. Ta godt vare på den tida du har igjen sammen med moren din. :klem:

AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 20.20):

Hvordan? Så vidt jeg kan se blir det riktig i forhold til madonnaens hender. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...