Gå til innhold

Funker denne som fast sportsvogn og sovevogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Du putter ikke en baby på noen måneder i en trille. 

Anonymkode: 4b62f...8ef

Skrevet

Funker dårlig til soving den der. 

Anonymkode: 79a9d...02e

• Liker 2
Skrevet

Den kan ikke legges flat og uten kalesje? Ikke ett alternativ og en baby. Hadde ikke brukt den til min 3 åring heller. Se på babyjogger city mini gr. Vi er veldig fornøyd med vår

Anonymkode: 829e3...4e0

• Liker 2
Skrevet

Den ser ikke så god ut som sovevogn nei. Hvis det handler om økonomi så ville jeg sett etter en brukt vogn, jeg er sikker på at du kan finne noe brukt som er bedre, til samme pris. Om det handler om plass så finnes det vogner som kan tar lite plass, men som er mer robuste enn den trillen der. 

Hva skal den brukes til og hva er kriteriene dine? 

Anonymkode: 9e96c...471

• Liker 3
Skrevet

Den har ikke noe over hodet og beina vil jo dingle utenfor kanten, du ser vel selv at den ikke er noe særlig å sove i for en baby? Det fins bedre varianter, og om det er prisen det står på er det flust på Finn. Ellers er feks den her sikkert grei: 

https://www.jollyroom.no/barnevogner/sportsvogner/graco-evo-sportsvogn-black-grey

Den har full liggestilling, og vendbart sete. En baby bør være vendt mot deg. 

Anonymkode: 2127a...be5

Skrevet

Og det står jo også at den passer for barn fra 1,5 år, regner med babyen er yngre siden den akkurat er vokst ifra bagen? Uansett ikke sovevogn, den der er ment til å bruke i butikken eller lignende. 

Anonymkode: 2127a...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...