AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Så en dokumentar (Insider FEM) som handlet om kvinner som hadde reborn-dukker. Flere av de som hadde det sa at de var en slags erstatning for barn, da de enten ikke kunne få barn selv eller innså at de hadde begrensninger som gjorde at de ikke taklet ansvaret med å ha ekte barn. Da jeg så dokumentaren tenkte jeg med en gang at dette kunne ha vært noe for meg. Jeg håper en gang å få egne barn, men er så utrolig babysyk nå, og fikk helt vondt inni meg av å se de som har noe som gir de en sann trygghet. Er det noen her som har reborn? Hvordan gir den deg noe i dagliglivet? Hvordan reagerer de rundt deg på at du har det? Det er nok det som holder meg igjen, at jeg er redd for hva folk vil si.. Anonymkode: aa0cd...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Kjør på. Personlig synes jeg det er i kategorien " ting som ikke skader noen, men som jeg synes er noe av det sykeste som finnes". Anonymkode: 26661...ff2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Du kan jo bare holde på med den når du er for deg selv, å dille med den mens du har besøk eller trille tur med den virker rart og vennene dine kommer til å lure. Anonymkode: 7908b...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 må innrømme alle fordommen kom før jeg så programmet, men syns det er flott at noen har såpass selvinnikt at de ikke bør ha egne barn. Da er jo en dukke veldig flott. Ingen fordommer nå. Bra vi blir opplyste. Anonymkode: 1143f...a66 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 Hei! Jeg har hatt 8 reborndukker. Kjøpte den første da jeg var 15 rett og slett bare fordi jeg alltid hadde likt å leke med dukker og var så fascinert av disse håndmalte dukkene. Jeg og venninna mi hadde det kjempegøy, kjøpte barnevogn på jysk husker jeg, og tok de med på bytur osv. Mange som trodde vi gikk rundt med ekte babyer. Når jeg tenker meg om må det ha sett veldig spesielt ut at to unge jenter gikk ut med så små babyer. I dag er jeg 24. Som voksen har jeg kun hatt dukkene til «pynt», vist fram til tantebarn osv. De er jo så fine å se på. Men jeg kunne aldri tenke meg å gå ut med de eller behandle de som ekte babyer i voksen alder. Helt ok å holde på med dette inne, bytte klær på de osv som en fin hobby, men ikke å late som de er ekte. Det er jo også veldig stor forskjell på dukkene. Jeg ville kjøpt dukker fra Ebay eller Finn.no av noen som har bestilt dukkene fra artister i utlandet. Mange dyktige i USA og Russland som har kommet lenger enn damene i Norge. Ikke kjøp fra norske nettsider, de er som regel ikke så bra utført.. jeg har kjøpt mange opp gjennom årene og har bitt meg merke i forskjellen hva gjelder detaljene i huden, og ikke minst hvordan tyngden er fordelt i dukka. De skal helst være sånn at hodet er tungt og må støttes så man får opplevelsen av å holde en ordentlig baby. Det er vanskelig å finne en artist som klarer alt dette. Men jeg kjøpte ei på finn en gang som hadde slik perfekt vekt. Jeg tenker at det er en fin hobby ts, men ikke en erstatning for barn. Da ville jeg heller anbefalt en hund, som jeg også har 🤍🤍 Anonymkode: 202db...311 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå