Million Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Gjetter bare men... Antageligvis fordi mange er avhengige av bibliotek under utdannelsen? Stenger de bibliotekene, kan folk få problemer med å følge utdannelsesforløpet sitt kanskje?
buksa di Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2021 (endret) Million skrev (2 timer siden): Gjetter bare men... Antageligvis fordi mange er avhengige av bibliotek under utdannelsen? Stenger de bibliotekene, kan folk få problemer med å følge utdannelsesforløpet sitt kanskje? Kanskje, men da burde det ikke å stå på listen C. Endret 16. februar 2021 av buksa di
Gjest Line1301 Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Når er det planlagt at kjøpesentrene åpner igjen? Det står ingenting om det på nett/ aviser såvidt jeg vet.
buksa di Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2021 Line1301 skrev (12 minutter siden): Når er det planlagt at kjøpesentrene åpner igjen? Det står ingenting om det på nett/ aviser såvidt jeg vet. Jeg vet ikke, Raymond skal ha pressekonferanse imorgen kl 13. Regner ikke med noen lettelse, men håper på noe.
buksa di Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2021 Million skrev (2 timer siden): Gjetter bare men... Antageligvis fordi mange er avhengige av bibliotek under utdannelsen? Stenger de bibliotekene, kan folk få problemer med å følge utdannelsesforløpet sitt kanskje? "at da skal det være stengt.
Anbefalte innlegg