AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hadde sex med daten for et par dager siden, for første gang. Eller, det vil si, Han kom før vi rakk ha sex, det holdt at jeg tok på han i mindre enn 30 sekunder. Han sa riktig nok det var lenge siden sist, og at han ikke kom til å holde særlig lenge, men jeg så ikke for meg at det skulle gå så kjapt... Etterpå fingra han meg, men han tok ikke initiativ til noe mer hverken denne kvelden eller morgenen etter. Er det noen som har erfaring med at første gangen med ny partner blir såpass mislykka, også blir det bedre etter hvert? Er det vanlig å komme så ekstremt fort, selv om det er lenge siden sist? Jeg sa selvsagt ikke annet enn at det gikk helt fint, og ga ikke uttrykk for noe misnøye. Jeg er temmelig sikker på at han liker meg veldig godt, og helt sikker var litt nervøs, det spiller kanskje litt inn det også.. Anonymkode: cada0...75b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Hvor gamle er dere? Snakker vi 20 årene eller 30 årene +? Er vanlig for menn om dem ikke har hatt sex på lenge og om dama er pen at det er vanskelig å holde seg. Vil tro dette går seg til om du gir han tid Anonymkode: 62177...52d 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Snakker vi 20 årene eller 30 årene +? Er vanlig for menn om dem ikke har hatt sex på lenge og om dama er pen at det er vanskelig å holde seg. Vil tro dette går seg til om du gir han tid Anonymkode: 62177...52d Vi er begge i 30-årene 😊 Anonymkode: cada0...75b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Jeg og samboer hadde et ganske mislykka forsøk første gang. Det gikk seg fort til, og nå har vi fantastisk sex. Anonymkode: 9de1f...5e1
Bamseklemmer Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Du har nettopp fått ei ny erfaring😉
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Hadde en som kom før han rakk å putte den inni 😅 han var rimelig flau etterpå. Det går seg til 😊 Anonymkode: a32f2...89e 2
OxBall Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Jeg tror det er like vanlig som uvanlig at man kommer så fort. Jeg ville ha gjort noen forsøk på å pikken stiv igjen, slik at det hadde blitt noe puling. Jeg ville også satt pris på om du hadde kost og lekt litt med pikken dagen etter. Håper og tror at det blir bedre for dere 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Har opplevd menn har kommet før vi har hatt samleie noen ganger ja. Kjedelig når de kommer så fort. Noen klarte å bli stiv igjen etter en pause men andre ikke. Anonymkode: 2cb80...867
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Min mann kan være sånn enda om det er lenge siden sist (typ mer enn en uke). Forskjellen er at vi er trygge på hverandre, så han sier ifra om at dersom jeg fortsetter så kommer han, da slenger han meg på ryggen eller noe og konsentrerer seg om meg og bare meg. han hadde nok aldri gjort det første gangen vi hadde hatt sex, tror jeg. For da hadde han ikke visst hva jeg likte. jeg ville gitt ham noen sjanser til, men om dette er hva han har å tilby for evig og alltid så hadde jeg antagelig takket for meg Anonymkode: 7a193...c07 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hadde sex med daten for et par dager siden, for første gang. Eller, det vil si, Han kom før vi rakk ha sex, det holdt at jeg tok på han i mindre enn 30 sekunder. Han sa riktig nok det var lenge siden sist, og at han ikke kom til å holde særlig lenge, men jeg så ikke for meg at det skulle gå så kjapt... Etterpå fingra han meg, men han tok ikke initiativ til noe mer hverken denne kvelden eller morgenen etter. Er det noen som har erfaring med at første gangen med ny partner blir såpass mislykka, også blir det bedre etter hvert? Er det vanlig å komme så ekstremt fort, selv om det er lenge siden sist? Jeg sa selvsagt ikke annet enn at det gikk helt fint, og ga ikke uttrykk for noe misnøye. Jeg er temmelig sikker på at han liker meg veldig godt, og helt sikker var litt nervøs, det spiller kanskje litt inn det også.. Anonymkode: cada0...75b Mulig han ikke turte prøve igjen fordi han merket at du var misfornøyd. Det er lett å tro at man ikke virker misfornøyd der og da, men når jeg leser innlegget ditt er det tydelig at du satte lite pris på det her. Jeg skjønner jo det for så vidt, men hadde han valgt så hadde han jo absolutt ikke fått utløsning så fort, og det var nok verre for han enn det var for deg. Jeg ser ikke på dette som "mislykka første gang" heller, og tror at om du ser på dette med en litt annen holdning så vil det bli lettere den andre gangen. Han var kåt, tent, og det gikk fort i svingene. Sånt skjer. Ta det som et kompliment. Alle har forskjellige erfaringer og du må bare prøve deg frem med han. Spør om det er vanlig at slikt skjer og om det er noe du kan gjøre for å gjøre det bedre. Det kan jo være lurt at han for eksempel runker noen timer før dere skal ha sex. Har aldri møtt noen så kommer så fort, men har hørt med mange at det er sånt som skjer. Er også vanlig at mannen sliter med å få ereksjon på grunn av prestasjonsangst og at han er nervøs. Men kanskje dere rusher ting litt om han fortsatt ikke er komfortabel og er nervøs med deg? Anonymkode: 5db77...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 Takk for svar😊 Jeg er nok litt ekstra var for dette, da jeg har levd i et forhold i 8 år med en som kom etter 2 minutt hver eneste gang, uten at han brydde seg om det i det hele tatt, og absolutt ikke ønsker et lignende forhold igjen... Høres ikke ut som det er så unormalt første gangen, og at det ikke nødvendigvis betyr at det trenger være slik hver gang. Kjenner jeg er ved bedre mot nå, og han skal absolutt få noen flere sjanser, for jeg liker ham veldig godt. Anonymkode: cada0...75b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar😊 Jeg er nok litt ekstra var for dette, da jeg har levd i et forhold i 8 år med en som kom etter 2 minutt hver eneste gang, uten at han brydde seg om det i det hele tatt, og absolutt ikke ønsker et lignende forhold igjen... Høres ikke ut som det er så unormalt første gangen, og at det ikke nødvendigvis betyr at det trenger være slik hver gang. Kjenner jeg er ved bedre mot nå, og han skal absolutt få noen flere sjanser, for jeg liker ham veldig godt. Anonymkode: cada0...75b Mitt beste råd er å snakke med han. Vær helt åpen. Jeg ville for øvrig kanskje utelukka å fortelle om erfaringen din en liten stund, dette for å unngå at han skal få mer prestasjonsangst. Men si at du vil ha en åpen dialog og at du ikke syns dette er vanskelig å prate om og slike ting, skap trygge rammer for han slik at han føler han kan åpne seg. Det kan godt hende dette bare var et engangstilfelle men jeg tror det er viktig at du tar initiativ til å snakke om dette. Menn kan være vanskelige noen ganger og være redde for å fortelle hva de føler og tenker, og ha vansker med å sette ord på ting, og for å fikse slikt må det kommunikasjon og samarbeid til. Godt du gir han flere sjanser og ikke avskriver han på grunn av denne ene hendelsen. Lykke til! Anonymkode: 5db77...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 Det der er grunnen til at jeg gjorde det jeg kunne for å holde meg seksuelt aktiv da jeg var alene for noen år siden. Utholdenheten går vest etter noen ukers avholdenhet. Anonymkode: 62086...332
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 En gang kjæresten min kom hjem fra sjøen så rakk jeg såvidt å tre meg på før han kom😂 Hadde ikke vært sammen så lenge og han hadde ikke tatt noen grep på forhånd. Da hadde det bygget seg opp litt spenning, kan du si. Anonymkode: f84e9...c57
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #15 Skrevet 16. februar 2021 Jeg datet en mann en stund. Han var 57 og hver eneste gang kom han umiddelbart. Og gjorde ingenting for å kose med meg etterpå. Han var fornøyd han. Presterte til og med å spørre om det var godt for meg. Noen er nok bare sånn. Mens for andre er det nervøsitet fordi det er første gang med ny partner. Anonymkode: e0a17...004 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 Har bare opplevd at en mann kom altfor kjapt første gang vi hadde sex en eneste gang. Da sa han litt flau, men likevel trygg nok på seg selv til å le litt av det og ikke bli helt satt ut "Første gang teller ikke!". Så pratet vi litt, før han viste meg at andre gang , tredje gang og videre teller. Plusspoeng, når det gikk for fort på første forsøk, at han ikke ble usikker, men klarte å ta det med et smil. At din ikke gjorde noe forsøk på å rette opp førsteintrykket var et verre varsel enn at det ble skutt for fort. Både om det var fordi det er normalt for ham eller fordi det knuste all selvtillit til å forsøke igjen. Begge deler er jo ikke noe særlig. Likevel, man kan oppdage verre ting første gang enn at mannen kommer for fort. Anonymkode: 9ed2b...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle komme for fort pga kåthet og spenning, og hadde aldri opplevd det, ikke engang første gang, men så skulle jeg få lov å ta kjæresten analt ca 3 år ut i forholdet. Jeg kom vel i det øyeblikket penis berørte rumpa, og vi fikk noe å le av i mange år etterpå. Så hvis alt annet stemmer, bør du gi ham noen sjanser, men ikke fortsett hvis du aner konturene av en minute-man, eller egoist. Anonymkode: b3954...f00
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk for svar😊 Jeg er nok litt ekstra var for dette, da jeg har levd i et forhold i 8 år med en som kom etter 2 minutt hver eneste gang, uten at han brydde seg om det i det hele tatt, og absolutt ikke ønsker et lignende forhold igjen... Høres ikke ut som det er så unormalt første gangen, og at det ikke nødvendigvis betyr at det trenger være slik hver gang. Kjenner jeg er ved bedre mot nå, og han skal absolutt få noen flere sjanser, for jeg liker ham veldig godt. Anonymkode: cada0...75b Jeg hadde gitt det noen ganger, men du bør jo følge litt med på hvordan han håndterer situasjonen. Menn som kommer fort OG går gjentatte ganger rett på sex som stimulerer mest for dem bør du jo droppe. Det normale her er vel å gi oralsex til deg og gjøre ting som gjør at du kommer - eller har anledning til det først en stund. Anonymkode: 182ad...264 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 Nedtur! Det kan jo skje at mannen kommer raskt, men hvorfor da ikke kose seg videre og etterhvert ha en ny runde? Anonymkode: a655e...741
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 Ta det som et komplement! Mennene har vært så tent på dere at de ikke klarte å styre seg. Anonymkode: 005a8...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå